Angel lights
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Angel lights
Jeg har lykter med angel lights og pærene er gåen. Finnes det bedre alternativer som lyser sterkere ala led som kan anbefales?
VW E-Golf -16
Caravelle C T3 -89 Syncro 1,9 AAZ m/to sperrer og decoupler
VW Crafter LWB -14
PM konto full, bruk mail: subcool.joa krøll gmail.com
VW Crafter LWB -14
Re: Angel lights
Tenker du på lysene i ringen, T5-pærer? Jeg har kjørt med led der noen år. Ble stoppet av onkel blå i rutinekontroll. De reagerte på led i ringene og så jeg måtte få det sjekket.
Snakket så Biltilsynet. De kunne fortelle at alt av utvendig lysmiddel på bil (mulig foruten arbeidslys) skal være E-merket. Har ikke funnet T5-pærer som er E-merket, men snakket med et verksted som ville godkjenne dette om jeg bruker glødepærer.
Snakket så Biltilsynet. De kunne fortelle at alt av utvendig lysmiddel på bil (mulig foruten arbeidslys) skal være E-merket. Har ikke funnet T5-pærer som er E-merket, men snakket med et verksted som ville godkjenne dette om jeg bruker glødepærer.
2011 Tiguan R-Line
Har VAG COM om du trenger hjelp med feilkoder eller lignende.
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Tenker på ringene ja. Lyktene er jo E-merket så jeg tenker litt sånn at de må nesten ta de ut da om de vil se E-merket. Er nok ikke lett å se E-merket på glødepærene heller. Har lyst på sterkere lys og hvitt selfølgelig. Så lenge de ikke er blå på farge bør de gli igjennom noen kontroller håper jeg. Har du bilde av dine med led?
VW E-Golf -16
VW Crafter LWB -14
VW Crafter LWB -14
Nope. Har byttet, men de var noe blåskjær i.
Jeg tenkte det samme som deg, dog ville jeg ikke forsøke meg på en hvit en med "selvfølgelig er de E-merket"
Men du finner masse slike på ebay. Bare ikke gå så høyt i Kelvin. Mulig 6000 har litt blåskjær i.
Så er det jo og litt ymse kvalitet på dette når du handler fra Kina. Både funksjon og farge.
Jeg tenkte det samme som deg, dog ville jeg ikke forsøke meg på en hvit en med "selvfølgelig er de E-merket"
Men du finner masse slike på ebay. Bare ikke gå så høyt i Kelvin. Mulig 6000 har litt blåskjær i.
Så er det jo og litt ymse kvalitet på dette når du handler fra Kina. Både funksjon og farge.
2011 Tiguan R-Line
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
---
Tidligere
2002 T4 TDI
1997 T4
-
torpebussen
- -

- Car: t4 1997 t4 2002syncro
- Phone: 90139326
Jeg bestilte på mekonomen i led. De myser helt hvitt, men ikke no sterker enn glødepære