Jeg har en kontakt med fargekoder liggende, men ledningene som går til luftfilteret er fri for fargekoder. Må jeg bite i det sure eple og bruke den lugubre kontakten eller er det lett match å få orden på dette?

Hei! Takk for hjelpen. Jeg kan nevne at bilen jeg bruker til dagen hadde hvite ledninger den også. Begge ledningsnettene ser egentlig hele og orginale ut, så godt mulig noen modeller ble levert uten fargekoder.subwoofer wrote:Det original ledningsnettet har garantert ikke fire hvite ledninger til LMMen, så hvis du følger kablene et stykke vil du nok finne en skjøt, med fargekoder på andre siden av skjøten.
Hvis ikke må du løsne kontakten på hjernen og bruke multimeter for å måle deg fram. Skjema finner du i Bentley, So wird es gemacht, Haynes eller lignende.

Noen som har peiling? =)slickiverson wrote:Hei! Takk for hjelpen. Jeg kan nevne at bilen jeg bruker til dagen hadde hvite ledninger den også. Begge ledningsnettene ser egentlig hele og orginale ut, så godt mulig noen modeller ble levert uten fargekoder.subwoofer wrote:Det original ledningsnettet har garantert ikke fire hvite ledninger til LMMen, så hvis du følger kablene et stykke vil du nok finne en skjøt, med fargekoder på andre siden av skjøten.
Hvis ikke må du løsne kontakten på hjernen og bruke multimeter for å måle deg fram. Skjema finner du i Bentley, So wird es gemacht, Haynes eller lignende.
Hvordan går jeg frem med feilsøking av de gule stikkene som går til hvert sylinder? De som sitter helt ytterst på toppene med bensin-dysene. Jeg prøvde å feilsøke via hjernen, men når jeg sammenlignet de med signalene jeg fikk i bruksbilen, så stemmer de ikke overens.