Hvor sitter denne? Noen som har en god beskrivelse/tegning? Har noen symptomer på at denne må byttes.
Hvor mye koster en ny originalt?
Takk for svar
Tempføleren for motorstyringa er den BLÅ på siden av termostathuset.RusseTransporter wrote:Bilen viser normal temperatur når den er driftsvarm ja, hvis det var det du tenkte på.
Jeg leste om en Golf 3-eier som hadde opplevd akkurat det samme, og flere sa at det trolig dreide seg om temperaturføleren. Så jeg skal prøve å finne ut pris, og evt få dette bytta, og håpe på at det er dette. En ny regulator koster jo svinmye.

[/img]Den til høyre med gjenger er til K-jetronic (III) og er dyr...RusseTransporter wrote:Selvfølgelig passet ikke den føleren jeg fikk..den jeg fikk hadde gjenger, det hadde ikke den som allerede satt i motoren. Motoren som sitter i bilen vår, ble forøvrig bytta ifjor siden den gamle havarerte.. Da må jeg sannelig få bytta del. Finnes det flere versjoner av 2,1-literen?
Her er bilde..den til høyre er den nye jeg fikk:
[/img]
Jeg merka forresten at man ikke måtte gi gass lenger, da jeg startet bilen etter at den gamle delen ble satt på plass. Kan det hende at sensoren ble "restartet" eller noe i den duren? Eller var det bare rein flaks trolig?