Ødelagt låsesylinder bakdør
Ødelagt låsesylinder bakdør
Har problemer med låsesylinderen i bakdøra på min T4. Det virker som om den er full av dritt da det ikke er mulig å stikke nøkkelen inn. Har forsøkt å pirke ut, men til ingen nytte. Nå har jeg tatt hele låsemekanismen ut av døra i et håp om å kunne få renset sylinderen. Men den sitter bom fast i en sylinder av plast som jeg er redd for å ødelegge. Noen tips for hva jeg kan gjøre videre? Er det mulig å redde den, eller må jeg få tak i en ny?
Re: Ødelagt låsesylinder bakdør
Jeg hadde en ødelagt sylinder på bakluka i en tahoe.. den var ikke mulig å redde hvertfall. Hadde irret seg fast 
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Snakker vi bakluka eller sidedøra? Regner med bakluka evt flügeldørene. Har du ikke tilgang på nye fjører og låseplater til sylinderen, er det fånyttes å reparere den. Mest sannsynlig ødelegger du dette når du banker den ut. Kjøp ny sylinder og få programmert den opp. Det er enkle saker. 
Jeg har reparert flere slike, men like mange har jeg kassert. De er rett og slett for oppspist.
Jeg har reparert flere slike, men like mange har jeg kassert. De er rett og slett for oppspist.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Vi snakker bakluka. Ut i fra det du sier, virker det som om det lureste er å få tak i ny sylinder. Får stikke innom nærmeste møller i løpet av dagen.
Var på besøk hos møller i dag, de kunne ikke gjøre stort annet enn å selge meg ny sylinder til 1800,-. Det er litt i meste laget, så hvilke alternativer har jeg nå? Virker som det er litt risikosport å demontere, men kanskje det er verdt å prøve. Men hvordan går jeg da frem?