Ikke fått koblet de til strøm enda, men ser veldig bra ut uten strøm også
Skulle hatt en ny støtfanger, da denne er så bulket.
Er det noe som har en hel og fin en til salgs?

Voldsomt så mye regler en må forholde seg til hele tidenducce999s wrote:Bare vær klar over at en ikke får ha mer en 2 rygglys.
I tillegg så er det regler om hvor mye de får lyse
Utover det veldig pent

JeppItaljohn wrote:WTF???
Kan jeg ikke bare koble de ut ved neste EU da?
Eller må de fjærnes fysisk fra støtfanger?

Italjohn wrote:WTF???

Var bare klar over at du kan få en 2 pga defekte tåkelys hvis du har tåkelysbryter, men ikke tåkelys som fungerer. Mye rart som skjer på tolkning ved PPK. Sukk!!OddN wrote:JeppItaljohn wrote:WTF???
Nope
Jepp
Alle lys som bilen er utstyrt med skal virke, og de skal være koblet rett. Men det bruker å holde å tape over. Det tenker i allefall jeg å gjøre med den knuste Projekt Zwo tåkelykta mi (må tape over begge da det ikke er tillatt med bare ett tåkelys)
Ja, den der er litt interessant... Alle T3 med tåkelys, enten foran eller bak eller begge deler har samme bryteren med tre trinn. Så her er det rom for at kontrolløren tror det skal være tåkebaklys selv om bilen aldri har hatt det.ducce999s wrote:Var bare klar over at du kan få en 2 pga defekte tåkelys hvis du har tåkelysbryter, men ikke tåkelys som fungerer. Mye rart som skjer på tolkning ved PPK. Sukk!!OddN wrote:JeppItaljohn wrote:WTF???
Nope
Jepp
Alle lys som bilen er utstyrt med skal virke, og de skal være koblet rett. Men det bruker å holde å tape over. Det tenker i allefall jeg å gjøre med den knuste Projekt Zwo tåkelykta mi (må tape over begge da det ikke er tillatt med bare ett tåkelys)

Det er jeg jo helt enig i. Og med ladekjøler og litt oppjustert pumpe så leverer den nok sine 100+ hester. Og det er helt ok. Eneste man må passe på er at ikke reimskiva banker seg løs og lager havari.Needforspace wrote:Vi diskuterte alternativer på Tinn i høst og da var det en klok mann som sa til meg at: Er ikke egentlig den AAZen grei da? Ikke knuser den girkasser og godt med varme til varmeapparatene leverer den og. Jeg tenker at han hadde mye rett i det, syns min er helt ok og i alle fall mye bedre enn den JXen som sto i.

Åpnet den defekte LDA'en.subwoofer wrote:Det stemmer. På JX er LDAen en ekstern boks (hvor membranet sprekker etter en stund) med et stag bort til en arm på pumpa. På AAZ og igrunn de fleste andre forkammerdieseler med turbo og Boschpumpe er den en del av pumpa, stikker opp der armen til LDAen er på JX-pumpa. Boostpinnen på AAZ-pumpene har den fordelen at mengde ekstra diesel kan justeres på en helt annen måte enn på JX.

100+ hester fra en AAZ?OddN wrote:Det er jeg jo helt enig i. Og med ladekjøler og litt oppjustert pumpe så leverer den nok sine 100+ hester. Og det er helt ok. Eneste man må passe på er at ikke reimskiva banker seg løs og lager havari.Needforspace wrote:Vi diskuterte alternativer på Tinn i høst og da var det en klok mann som sa til meg at: Er ikke egentlig den AAZen grei da? Ikke knuser den girkasser og godt med varme til varmeapparatene leverer den og. Jeg tenker at han hadde mye rett i det, syns min er helt ok og i alle fall mye bedre enn den JXen som sto i.

Gamle Saab 900 Turbo hadde denne IC'en som passer godt baki T3'en:Italjohn wrote:Intercooler haddevel vært kjekt å ha.
Er det noen som har en "bruksanvisning" på hvem, hva ,hvor osv....?