Subwoofer innkjøp og installasjon

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
KarlIvar
Car: VW cali 2006

Subwoofer innkjøp og installasjon

Post by KarlIvar »

Med min vw cali t5 2006 kom en stereo som høres stakkarslig ut, i tillegg er vel radio antennen defekt (lest en plass). Med den statlige påtvungne dab-bølgen som skylder over landet må jeg gjøre noen tiltak og tenkte å smekke flere fluer.

Av økonomiske/praktiske årsaker har jeg valgt å bestille en radiosender med bluetooth (60 kr på dx.com) som jeg setter i tenneren baki for mindre sjenanse/stygghet. Videre skal tenker jeg å installere en aktiv subwoofer som jeg vil montere under en av forsetene. Nå regner jeg med forsterkeren sitter under front passasjer (hvor sub kan plugges inn), mens det ene campingbatteriet sitter under førersetet som blir nærmeste å koble seg til. Med denne løsning må jeg skru ut cd skifteren og føre strømkabel mellom setene.. Jeg har lest en plass også at 2 høytalerledninger går ved siden av det campingbatteriet slik at jeg i teorien kan koble meg på de ledningene og dermed ha hele spetakkelet under førersetet. Ellers lurte jeg på hvor man kan jorde subben? Dette er modellen jeg tenkte å kjøpe inn: https://www.amazon.com/Kenwood-KSC-SW11 ... B00BO8O9XQ

Vet det er flere tråder rundt tema, men klarte ikke helt å plassere under rett tråd.
Kall'n
-
-
Car: T5 2008 4motion

Re: Subwoofer innkjøp og installasjon

Post by Kall'n »

Jeg kjøpte denne:

https://bilradiospes.no/produkter/bilst ... -800xactii

Funker veldig bra! Samtidig byttet jeg begge høytalerne foran, og fikk bl.a diskanter helt fremme i vinduet, under gitteret med frontvinduet.
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Re: Subwoofer innkjøp og installasjon

Post by Martin Sandvik »

Vi fører høyttalere og subber samt alt av kobling for ekstra forsterkere etc
Koolart.no
Post Reply