Ser ut som den passer til tåkelysbryter, men den går ikke på pga. disse lange "styrepinnenen".

Ta ut venstre baklykt og sjekk om det er senterkontakt i den innerste pæresokkelen. Har du det kan du sjekke om kabelen er der i kontakten bak, den skal være grå/hvit. Mener det også skal være en ekstra sikring til tåkebaklyset i en egen holder oppå sikringsboksen, så du kan jo sjekke om den er der og inneholder samme grå/hvite ledningen...Italjohn wrote:OK.
Vil jeg da finne noen "løse ledninger" i front og bak i bilen som passer til disse lysene?
Nå har jeg uansett brukt tåkelysbryter til mine ekstra ryggelys, men hadde vært morro og funnet ut av dette likevel

Ok, fant en ledning som ikke var i bruk på kontakten til venstre baklykt da jeg skulle koble ryggelysene.OddN wrote:Ta ut venstre baklykt og sjekk om det er senterkontakt i den innerste pæresokkelen. Har du det kan du sjekke om kabelen er der i kontakten bak, den skal være grå/hvit. Mener det også skal være en ekstra sikring til tåkebaklyset i en egen holder oppå sikringsboksen, så du kan jo sjekke om den er der og inneholder samme grå/hvite ledningen...Italjohn wrote:OK.
Vil jeg da finne noen "løse ledninger" i front og bak i bilen som passer til disse lysene?
Nå har jeg uansett brukt tåkelysbryter til mine ekstra ryggelys, men hadde vært morro og funnet ut av dette likevel
Bare å sjekke fargekoden...Italjohn wrote:Ok, fant en ledning som ikke var i bruk på kontakten til venstre baklykt da jeg skulle koble ryggelysene.OddN wrote:Ta ut venstre baklykt og sjekk om det er senterkontakt i den innerste pæresokkelen. Har du det kan du sjekke om kabelen er der i kontakten bak, den skal være grå/hvit. Mener det også skal være en ekstra sikring til tåkebaklyset i en egen holder oppå sikringsboksen, så du kan jo sjekke om den er der og inneholder samme grå/hvite ledningen...Italjohn wrote:OK.
Kanskje denne er til tåkebaklys?
Skal sjekke i kveld