Ligger bra på veien, er overraskende sprek med storhjula, kjørte forbi flere bobiler, generelt en super tur!
Holdt fartsgrensa hele veien, tok igjen trafikk flere ganger, og det beste av alt; snitt på 1,13L/mil, inkludert over Saltfjellet to ganger

Slett ikke verst. Med flere forbikjøringer og på de veiene er det et fullt ut akseptabelt forbruk.32bGTSyncro wrote:Og kan da rapportere at turen var klokke-ren!
Ligger bra på veien, er overraskende sprek med storhjula, kjørte forbi flere bobiler, generelt en super tur!
Holdt fartsgrensa hele veien, tok igjen trafikk flere ganger, og det beste av alt; snitt på 1,13L/mil, inkludert over Saltfjellet to ganger

Tror du ikke jeg har brosjyrer på Passaten liksom?Tur-Bo wrote:Jeg har liggende noen brosjyrer til den passaten hvis du er intressert
Barsk så det holder. Dette er selve prototypen på en ekte "sleeper": Urquattro forkledd som stasjonsvogn. Og med godkjent turbomotor er det bare helt rett32bGTSyncro wrote:Regnet med du var hakk i hæl på denne, Odd:)
Ingenting er avgjort, men minimum er sandblåsing, syregrunning og tectyl under. Dette regner jeg med å få gjort ila våren.
Men har lyst til å gi den en hellakkering, gjøre om en del i motorrommet, bygge ny eksos, ny turbo, slipe/porte toppen etc.
Skulle vært mappet i benk og.
Og alt dette tar for mye tid.
Alternativet er å sette på lagring, men risikerer at det blir siste stopp.
Vanskelig å sette en pris på denne, er vel kun jeg i hele verden som synes den er barsk

Som sagt, ingen anelse. Det er markedet som bestemmer, og det er nok ikke stort.OddN wrote: Barsk så det holder. Dette er selve prototypen på en ekte "sleeper": Urquattro forkledd som stasjonsvogn. Og med godkjent turbomotor er det bare helt rett![]()
Det er egentlig ikke noen vits å spørre, men hva snakker vi om i pris?

Nei.subwoofer wrote:...men har du målt temp-1-giveren (den på LMMen)?