Hei
Har problemer med at bilen tror at førerdøra er åpen hele tiden. Må slå av taklyset for å ikke tappe batteriet. Har byttet låsekasett førerdør hos møller i tillegg til feilsøking på ledningene i døra. Feilen lå ikke her.
På fjernstyring åpner og lukker alle dørene bortsett fra førerdør seg.
Et annet verksted har også feilsøkt litt, uten resultat. Når jeg nevner kontroll av brudd i bilens ledningsnett, blir de veldig usikre og det virker også vanskelig å fremskaffe komplett koblingsskjema. Er det låsemoduler i bilen som kan ha tatt kveld? Sikringer? Andre ting?
Problemer dørlås T5 (ikke låsekasett)
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Problemer dørlås T5 (ikke låsekasett)
Sikker på at det er førerdøra da? Sitter maken i høyre. Lettest det er å åpne døra og hekte på en ny en og se hva som skjer. Ikke bytte. Bare flytte kontakt fra den i dør til en ny. Og så evt skifte
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Re: Problemer dørlås T5 (ikke låsekasett)
Siden høyre dør åpner og lukker på sentrallås, samt aktiverer taklyset så er det nok ikke den. Webastoen aktiveres av førerdøra når den åpnes, og den måtte jeg koble ut for den gikk hele tiden. Tydelig at det er førerdøra. Hvor ligger sentrallås modulen på disse?
Er det noen som vet om et supert vag verksted? Møller Haugesund følte jeg ikke hadde lyst å rote for mye i ledningsnettet og 2 dager hos dem er lile mye som bilen er verdt.
Er det noen som vet om et supert vag verksted? Møller Haugesund følte jeg ikke hadde lyst å rote for mye i ledningsnettet og 2 dager hos dem er lile mye som bilen er verdt.