Ved Ohming får jeg 2,9 ohm mellom de to groveste kontaktene, men ingenting mot de to tynne. Har noen et forslag? Kan kanskje leve med av/på funksjon men sikkert bedre med trinn som da fordrer at jeg finner bryter og tilbehør i tillegg.

Det er et styringsrele i tillegg til bryteren. Kan se hva jeg har liggende. Tror jeg har et helt ledningsnett til setevarme.Needforspace wrote:Det høres jo lovende ut. Ligger det da motstand i bryteren eller er det noe mer som plasseres inni dashbordet? Finnes sånne brytere i markedet eller er det brukt markedet som gjelder da?

Det høres bra ut!OddN wrote:Det er et styringsrele i tillegg til bryteren. Kan se hva jeg har liggende. Tror jeg har et helt ledningsnett til setevarme.Needforspace wrote:Det høres jo lovende ut. Ligger det da motstand i bryteren eller er det noe mer som plasseres inni dashbordet? Finnes sånne brytere i markedet eller er det brukt markedet som gjelder da?

Har dette til overs:OddN wrote:Det er et styringsrele i tillegg til bryteren. Kan se hva jeg har liggende. Tror jeg har et helt ledningsnett til setevarme.Needforspace wrote:Det høres jo lovende ut. Ligger det da motstand i bryteren eller er det noe mer som plasseres inni dashbordet? Finnes sånne brytere i markedet eller er det brukt markedet som gjelder da?

Skjønner.Needforspace wrote:Veldig bra. Setene kommer fra en A4 B5. (Sport)
Det er bare førersetet som skal ha varme, snurresetet har et defekt element og jeg tenker at det lett blir krøll med ledning også. Nå har jeg allikevel tenkt å koble opp den justerbare korsryggstøtten. Til den er det bryter i sokkelen så den trenger bare 12V inn.

Det jeg har er nok best egnet til å montere bryter på original plass oppå rattstammen, og releet oppå sikringsboksen. Da har alle kablene rett lengde og det er enkelt å plugge strømtilførsel i eksisterende plugger.Needforspace wrote:Takker for tilbud, er litt usikker på om det er nødvendig/fordel å gå via T3 deler.
Jeg ser at det er mest aktuelt å plassere bryter og relé i sokkelen på setet og dermed er det bare + inn som trengs og som kan kombineres med korsryggstøtte. Nå vet ikke jeg om Audi originalbryter er en frittstående bryter eller om det er en bryter som er montert i klimaanlegg-fronten. Vet jo at det finnes flere brytere fra VAG som burde kunne brukes til dette.
Er settet du har egnet til denne løsningen?