Litt bilder

Og borte vekk

Sent fra min H9436 via TapatalkItaljohn wrote:Fantastisk flott bil![]()
Her hadde det gjort seg med et slik flip kamera![]()
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=48020

Felgene er fra 94 hvis jeg iķke husker helt feilRenax wrote:Og denne bilen er vel fortsatt slik som den kunne vert i 1990, om Otto bare hadde hatt tjukkere lommebok og mere interesse?

Artig. Lykke til i Recarojakten da4x4syncro wrote:Sånt ryggekamera er kult men blir nok montert på syncroen når den får westfalia interiøret sitt![]()
Felgene er fra 94 hvis jeg iķke husker helt feilRenax wrote:Og denne bilen er vel fortsatt slik som den kunne vert i 1990, om Otto bare hadde hatt tjukkere lommebok og mere interesse?så er jo faktisk ganske tidsriktige til bilen selv om de er på moten i stance miljøet.
Har faktisk snakket litt med første eier av bilen og han hadde vist grå recaro stoler foran og Ronal felger alt når bilen var kliss nyhan skulle se om han fant et bilde.

Du får nok ikke konkuranse i det markedet enda da jeg er veldig fornøyd med velur interiøret.OddN wrote:Artig. Lykke til i Recarojakten daOg da må selvsagt Ronalfelgene på igjen...

Er ikke disse allerede delt i 2 da? Det mener jeg bestemt av mine var. Så lenge vi snakker om bærearmsforinger da...4x4syncro wrote:...
Har også kjøpt powerflex foringer bak, planene her er da å ta en tapet kniv og dele de i 2 for å gjøre det lett å montere.
...