Hei
Setevarmeren på førersiden på min transporter 2011 varmer ikke.
Har strøm fram til elementet.
ohmet elementet til 24 ohm som tilsir at elementet nok er gåen.
Så har noen byttet varmeelement selv?
Hvor får man kjøpt dette?
Setevarmer varmer ikke
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Setevarmer varmer ikke
Det er relativt enkelt, og du får alltid deler til en VW hos VW. Tenke seg til. 
Du må nok ha tilgang på slik spesialtang for og/eller minst slike møbelklemringer. De har vel en mer korrekt betegnelse...
Ut med setet og demontere setepute og trekk. Det sier seg sjøl når det er ute hva du skal bruke den tanga og ringene til.
Du må nok ha tilgang på slik spesialtang for og/eller minst slike møbelklemringer. De har vel en mer korrekt betegnelse...
Ut med setet og demontere setepute og trekk. Det sier seg sjøl når det er ute hva du skal bruke den tanga og ringene til.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Daniel_hoy
- Car: T4 2000, T5 2008
- Phone: 99551081
Re: Setevarmer varmer ikke
Jeg tok av trekket på min 2008 modell uten noe annet en en Leatherman med god spiss tang. Så det burde være det samme på dine seter.
Nytt element fant jeg ikke noe annen plass enn Møller, men mulig du finner om du er bedre til å lete.
Jeg loddet sammen brudd stedet i mitt sete en dag jeg kjedet meg for å teste. Varmen er tilbake, men ikke helt like god som ny. Var ganske vanskelig å måle seg fram til bruddet da kabelen er lakkert eller noe slikt.
Nytt element fant jeg ikke noe annen plass enn Møller, men mulig du finner om du er bedre til å lete.
Jeg loddet sammen brudd stedet i mitt sete en dag jeg kjedet meg for å teste. Varmen er tilbake, men ikke helt like god som ny. Var ganske vanskelig å måle seg fram til bruddet da kabelen er lakkert eller noe slikt.