Nå som jeg har fått kjørt den hjem og gått igjennom div. Så er det noe jeg må utbrede før vinterlagring. Ser at den har blåkjøleveske
Ikke helt sikker på hvordan jeg legger inn bilder men kommer fortløpende

Hvis du gjør reint godt rundt lekkasjen, så kan det hjelpe/være nok at du får tettet med TEC7 tilsvarende. Men men!!magnez wrote:Det lekker kjøleveske fra vannkappene når den står stille over lengre tid, merker ikke tap av kjøleveske når jeg kjører eller når bilen går på tomgang. Bør jeg ta sorgene på forskudd eller kan jeg kjøre med bilen til det blir værre? .

Jeg bruker å punktsandblåse irret eller borre med et lite bor til det blr rent metall.Så legger jeg på kjemisk metall,stålplast fungerer også.Deretter sliper jeg bare ned med en kloss med sandpapir så det blir jevnt.Det fungerer fint og tett blir det.Vannkappepakning og pakningsmiddel tar små ujevnheter så det går greit.Gjort dette mange ganger og aldri noen problemer.magnez wrote:Bil er senket, prøvd å tette vannkapper med tec7 uten hell. Funderer på ta ut motor og skifte de. Har hørt at det er mulig å gjøre det med motor i bil, men tenker det fort blir veldig trangt om plassen. Erfaringer? Går det greit å bruke kjemisk metall i toppen eller må jeg krype til korset og kjøpe nye?