Løse hjulbolter på tristar
Løse hjulbolter på tristar
Hei.
Skulle legge om til sommerdekk i dag, noe som ikke gikk knirkefritt. På høyre framhjul løsnet to av hjulboltene og dermed ble piggen sittende. Må til med vinkelsliper får å få av felgen.
Noen som har vært utsatt for det samme? Hvordan går jeg fram for å sette i nye bolter?
Mvh
Chris
Skulle legge om til sommerdekk i dag, noe som ikke gikk knirkefritt. På høyre framhjul løsnet to av hjulboltene og dermed ble piggen sittende. Må til med vinkelsliper får å få av felgen.
Noen som har vært utsatt for det samme? Hvordan går jeg fram for å sette i nye bolter?
Mvh
Chris
-
TaigAGreEn
- -

- Car: T3 SYNCRO
- Phone: 40492641
-
Ørjan
- -

- Car: t5 1.9tdi-t3 syncro sperr foran og bak-t3 1.6td-t3
- Phone: 97120012
Du skriver hjul bolter?? er det muttre eller bolter
Er det muttre som er strammet så mye at når du prøver å løse de, dreier du "Gjengebolten" som egentlig skal så fast
få av mutteren med mutter kløyver og bytt hjul/nav boltene.
Må vel bytte navet og visst dette og er ødelagt
er ikke sikker på om jeg skjønner problemet?
Er det muttre som er strammet så mye at når du prøver å løse de, dreier du "Gjengebolten" som egentlig skal så fast
få av mutteren med mutter kløyver og bytt hjul/nav boltene.
Må vel bytte navet og visst dette og er ødelagt
er ikke sikker på om jeg skjønner problemet?
You create your own universe as you go along.
Hei, igjen. (har en tendens til å glemme dette forumet
)
Har nå kuttet av 2 bolter. Kjører rundt med 3, mens jeg venter på deler i posten.
Kommer til å sette i nytt nav og bytter lageret i samme slengen. Hvordan gjøres dette enklest? Byttet lager foran en gang før og husker at det var noe dritt å få sammen stag og div.
Noen som kan gi en steg for steg beskrivelse av denne jobben?
Har nå kuttet av 2 bolter. Kjører rundt med 3, mens jeg venter på deler i posten.
Kommer til å sette i nytt nav og bytter lageret i samme slengen. Hvordan gjøres dette enklest? Byttet lager foran en gang før og husker at det var noe dritt å få sammen stag og div.
Noen som kan gi en steg for steg beskrivelse av denne jobben?
*TtriStar Syncro -88 *
Decoupler kit ønskes kjøpt.
Decoupler kit ønskes kjøpt.