Er det noen der ute som vet om jeg kan sette inn lengre sete bak,skulle hatt 6 sitteplasser istedet for 5.. ønsker å beholde plassen mellom framsetene...Caravellen er vel bla 6 seter,passer disse i pick-up'n
Har masse barn som helst skal ha plass inne i bilen og ikke på planet...
Noen ideer folkens!!!!!!!!!!!!!
Bensin innsprøytning rett i dysa etter klyster metoden
Heisann,har da snakket med biltilsynet og minste krav til sete pr pers er 40cm,det blir 160cm på 4 personer...da spørs det bare om det finnes baksete til 4 som passer i t3 min
Bensin innsprøytning rett i dysa etter klyster metoden
Hvor mye mangler du på benken som sitter der for å få 160 cm? Den er vel bare kryssfinner så det er vel ikke allverden å lage til. Eller finn baksetet fra en kombi/buss. Begge to er vel mulig å dytte inn der. Enkleste å få montert er vel benken fra en buss, siden den har mye "enklere" fester. Kombisetene er jo firkantstål og kryssfinner type norskbygd. Tipper det blir vanskelig å få det inn i en doka uten mye træl. Bare et tips
Hvor mye mangler du på benken som sitter der for å få 160 cm? Den er vel bare kryssfinner så det er vel ikke allverden å lage til. Eller finn baksetet fra en kombi/buss. Begge to er vel mulig å dytte inn der. Enkleste å få montert er vel benken fra en buss, siden den har mye "enklere" fester. Kombisetene er jo firkantstål og kryssfinner type norskbygd. Tipper det blir vanskelig å få det inn i en doka uten mye træl.
Bakerste benken i bussutgavene er godkjent for 4 så vidt jeg vet, så de er nok over minstemålet til biltilsynet.
Bare et tips
Wasserboxe wrote:Heisann,har da snakket med biltilsynet og minste krav til sete pr pers er 40cm,det blir 160cm på 4 personer...da spørs det bare om det finnes baksete til 4 som passer i t3 min
Er det ikke minimum 40 cm pr sete de mener? Med et baksete til en T3 er jo det plass til 3-4 pers. Jeg har rullebelte til 3 stk i min, så det tilsier at det er mere enn 40 cm til hvert "sete"
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)