Passerte en fin t4 oppi lia her i dag med skyvedør på venstre side..er dette noe som ble levert orginalt på en enkelt serie el er det noe hjemmesnekra greier??...skulle gjerne hatt en slik en...
Roy alias Amubus
-01 t4 vw PROFILE // BUS, ex ambulanse - Multivan Wannabe
-86 t3 Caravelle
-70 t2 Rico camper
-64 t1 Militærambulanse
Member of RESCUELINERS
Member of Vw Militaria Norway
Det er da mange T4 som går med to dører, det er vel mer skjeldent med dette på T3... Men en på jobben skal kanskje selge Transporteren sin, T3 med 2 skyvedører, 112hk varebil
Det går mange T4 Transporter med doble skyvedører ja, men ikke mange Caraveller (i likhet med T3). Og dersom man skal ha en Syncro, begynner vi omtrent å snakke om "as rare as hens' teeth"...
jeg glor jo mye på T4 overalt hvor jeg går, og jeg har sett en del T4 caravelle med dobbel skyvedør (altså 1 på hver side ). Så jeg er ikke enig i at de er like sjeldne som hønse-gebiss
En kompis av meg har Transporter T4 med skyvedører på begge sider, men bare vindu på høyre side. Har lagt merke til flere som har 2 skyvedører, men bare vindu på høyre side. Er det bare tilfeldig at jeg har sett flere med denne kombinasjonen, eller er det ganske vanlig?
Gilbert wrote:En kompis av meg har Transporter T4 med skyvedører på begge sider, men bare vindu på høyre side. Har lagt merke til flere som har 2 skyvedører, men bare vindu på høyre side. Er det bare tilfeldig at jeg har sett flere med denne kombinasjonen, eller er det ganske vanlig?
Denne er vel vanlig, og vindu i høyre side er et stort pluss ved kjørig i kryss, du får mindre blindsone da.