Noen som har erfaring med GoWesty motor oppgraderinger?
-
Ole Petter
-
Ole Petter
Har også kjøpt fra GoWesty.
Ikke noen problemer med det, men jeg synes frakta ble dyr (UPS). Anbefaler at du ber om at deler sendes med UPS (som er dyrt, men da får du delene noen dager etter og må innbetale moms og fortolling i etterkant). UPS er det dyrete forsendelsesalternativet. Annen forsendelse tar etter min erfaring lengre tid.
Lykke til!
Ikke noen problemer med det, men jeg synes frakta ble dyr (UPS). Anbefaler at du ber om at deler sendes med UPS (som er dyrt, men da får du delene noen dager etter og må innbetale moms og fortolling i etterkant). UPS er det dyrete forsendelsesalternativet. Annen forsendelse tar etter min erfaring lengre tid.
Lykke til!
erjo wrote:Ikke noen problemer med det, men jeg synes frakta ble dyr (UPS). Anbefaler at du ber om at deler sendes med UPS (som er dyrt, men da får du delene noen dager etter og må innbetale moms og fortolling i etterkant). UPS er det dyrete forsendelsesalternativet. Annen forsendelse tar etter min erfaring lengre tid.
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
90 T3 syncro doka 2,1 112 hk
90 T3 syncro halvpanel, dobbeltdører 1,6 TD
07 Ford Ranger
Member of Team Syncronaut, kaffe- og kartbordgjengen.
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
Nettopp, men det blir et tollgebyr på kr 85,- for at posten skal gjore fortollinga for deg.Ørjan wrote:bil deler skal bare betales moms for, de skal ikke fortolles
Jeg tenkte på at han mulighens anbefalte andre enn UPS, men skrev UPS allikevel. Ser nå at det bare var meg som misforsto hva som var skrevet.
Lær av andres feil, dine egne kan koste deg livet!
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
88 T3 syncro, 1,9 TDK
89 T3 syncro 1,9 TDI
07 Ford Ranger
-
Ole Petter