Lite T5 prat her
Lite T5 prat her
Har nå rattet 18000 på 7mnd med t5 på jobben, og blir mer og mer fornøyd. en kjempebil. er som og kjøre en limmo i forhold til andre varebiler jeg har kjørt. Har bare vært innom Vw en tur for en sjekk på div ting. Ikke dårlig det med en helt ny modell. Men t5 begynner og bli vanlig langs veiene nå. Ingen andre T5 eiere som hilser lenger slik det var helt i starten.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Nei det er vel ikke mange ennå, men nå ser det iallefall ut til salget her har begynt å øke, og det er bra! Har faktisk spotta flere tyska turister med Multivan T5 her. Flott bil!
Jeg fikk forøvrig æren av å klargjøre og montere alt utstyret til den nye bilen til lokalavisa for Hallingdal, "HALLINGDØLEN", her i forrige uke.
Den ble levert med xenon-ekstralys på bøyle og jeg monterte inn xenon i hovedlysene med H4-Xenon adapter.
Hvis noen har lyst på slikt H4-Xenon, kan jeg gjøre jobben for dere.
Kontakt meg r-ande5@online.no.
I tillegg har den spredere, automat og 174hk Pumpedysediesel.
Kombinasjonen med automaten og den dieselen var superb! Hadde jeg hatt råd, ville Multivan blitt bytta ut med tilsvarende i T5-utgave på flekken! Her var det krefter i fleng!
Jeg fikk forøvrig æren av å klargjøre og montere alt utstyret til den nye bilen til lokalavisa for Hallingdal, "HALLINGDØLEN", her i forrige uke.
Den ble levert med xenon-ekstralys på bøyle og jeg monterte inn xenon i hovedlysene med H4-Xenon adapter.
Hvis noen har lyst på slikt H4-Xenon, kan jeg gjøre jobben for dere.
I tillegg har den spredere, automat og 174hk Pumpedysediesel.
Kombinasjonen med automaten og den dieselen var superb! Hadde jeg hatt råd, ville Multivan blitt bytta ut med tilsvarende i T5-utgave på flekken! Her var det krefter i fleng!
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
Der Postmeister
- -

Ja nå har den gått 35000 uten feil og mangler. Service prisen på 5400 for 30000 service var vel ikke den billigste. Når Auto E18 også brukte 2 dager på jobben og ingen tilbake meldinger på at det tok tid. synes jeg var dårlig. Sa også i fra om en feil når jeg bestilte service. og når de ikke hadde delen plutselig når jeg kom med bilen. sånn synes jeg er for dårlig av ett profft sted. Det var justeringen på vidusviskerne som ikke virket skikkelig. Men har jo gode kontakter på delelageret som ordner opp i småting som jeg fikser selv. Jeg formaner gutta at de skal kjøre forsiktig med bilen og greier, men hvem kjører i autovernet og ødelegger deler på planet. Jo det gjør jeg selv det. blir litt mobbing for den episoden der gitt.
Men fortsatt en kongebil. mulig jeg prøver opsahl bil i drammen på neste service. En murer på jobben hadde samme service på sin 174 hk i danmark. kosta 2000 der. Så det er penger og spare og ta med bilen på ferie
Men fortsatt en kongebil. mulig jeg prøver opsahl bil i drammen på neste service. En murer på jobben hadde samme service på sin 174 hk i danmark. kosta 2000 der. Så det er penger og spare og ta med bilen på ferie
-
Der Postmeister
- -

Husk bare på at service i utlandet ofte inneholder MYE mindre enn den norske. Kikka på en Golf som hadde service i Sverige, til mye mindre pris enn oss, men der var servicen mer å regne som en litt utvida oljeskiftservice.
Kjør opp hit da vel! Gratis kaffe!
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
-
RZR-Jånni
- -

- Car: 1967 og 1991
- Phone: 975 976 57
Gratis kaffe her og, og i tillegg gratis busskort som dekker 2 soner, tur-retur.Der Postmeister wrote:Husk bare på at service i utlandet ofte inneholder MYE mindre enn den norske. Kikka på en Golf som hadde service i Sverige, til mye mindre pris enn oss, men der var servicen mer å regne som en litt utvida oljeskiftservice.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Ny oppdatering på bilen. Den har nå gått 90000 med fire-fem sjafører på 3 år. Bilen er brukt godt. Men faller nå mer eller mindre fra hverandre. Står på E-18 med ødelagt svinghjul nå. Hvordan kan det gå ann. Blir neppe noe mer Vw i vårt firma. Sjefen er lite fornøyd med både bil og service. Synd for bilen var god å kjøre, men er nok ikke holdbar nok
-
Der Postmeister
- -

På det dobbelte av km har avisbilen jeg har disponert, byttet 4 pærer, fjørbeinslager og en drivakselflens med drivaksel.
At 4-5 sjåfører klarer å ha ihjel en T5 på 90000 km er ikke noe problem. De klarer å ha ihjel det meste annet og...
Bruken har MYE å si, og det sies at er det mer enn 2 sjåfører på en bil, går det åt helsike uansett.
Servicen kan jeg ikke svare for. Kun erfaringa med T5.
At 4-5 sjåfører klarer å ha ihjel en T5 på 90000 km er ikke noe problem. De klarer å ha ihjel det meste annet og...
Bruken har MYE å si, og det sies at er det mer enn 2 sjåfører på en bil, går det åt helsike uansett.
Servicen kan jeg ikke svare for. Kun erfaringa med T5.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Men vi hadde en lånebil på jobben nå, siden den andre er på verksted.
Tror det må ha vært 174hk. Motoren fylte iallefall motorommet, men fant ingentin i bilen som kunne fortelle motorstørrelse. Med automat med noe sportprogram var det på den iallefall. Dette måtte testet og bilen gikk noe styggjævlig iallefall.
Tror det må ha vært 174hk. Motoren fylte iallefall motorommet, men fant ingentin i bilen som kunne fortelle motorstørrelse. Med automat med noe sportprogram var det på den iallefall. Dette måtte testet og bilen gikk noe styggjævlig iallefall.
de små røde
Hvor mange røde bokstaver hadde du i TDI ? Eller har de sluttet med det hjemme ?
I markedet for Multivan igjen!!