Hei har en coach 1.6td som blinklys ikke fungerer på.
Blinklys i dash lyser svakt hele tiden. og sterk når jeg blinker til sidene. Når jeg setter på nødblink blinker det fremme på venstre side av og til også bak på venstre side. men bruker jeg nødblink og blinker til høyre blinker alle blinklys???
Har skiftet rele og er ikke dette.
Noen som vet hva som er galt?
Blinklys T3
Synes dette høres ut som en overledning / strømfeil.
Jeg har vært borti et maken tilfelle på en Golf, tilhørende en kompis.
Fant etterhvert ut at jordingsledningen til batteriet lå og gnisset mot stål/gods. Tvert vi flytta ledningen bort fra godset, var alt i orden igjen.
Et multimeter og en kyndig operatør av dette vil antageligvis avsløre feilen tvert ved feilsøking på el.anlegget på din bil.
Gudd løkk
Jeg har vært borti et maken tilfelle på en Golf, tilhørende en kompis.
Fant etterhvert ut at jordingsledningen til batteriet lå og gnisset mot stål/gods. Tvert vi flytta ledningen bort fra godset, var alt i orden igjen.
Et multimeter og en kyndig operatør av dette vil antageligvis avsløre feilen tvert ved feilsøking på el.anlegget på din bil.
Gudd løkk
Stemmer det ja, men mener å huske at jordingsledningen til batteriet på denne Golf'n, lå og gnissa mot blankt stål FØR batteriet.
Det er imidlertid mulig jeg tar feil, og hvis så er tilfelle, var det strømledningen som lå og gnissa mot stål. Det var i hvertfall en av de ledningene. Det er jeg helt sikker på!
Det er imidlertid mulig jeg tar feil, og hvis så er tilfelle, var det strømledningen som lå og gnissa mot stål. Det var i hvertfall en av de ledningene. Det er jeg helt sikker på!
1986 Doka Syncro 1.9 bensin..er solgt 
-
Syncro bus
-
Turbo Camper
- -

El problemer
Det sitter to jordings kranser bak sikrings boksen. Sjekk om det er noen løse kabler der!
For tiden uten buss, men med leketøy.