Hei,
Sikkert et dumt spørsmål, men spør allikevel.
Skulle åpne panseret istad, og trekte i hendelen inne i bilen, men det skjedde ingenting. Var litt redd for å bruke for mye kraft pga wiren kanskje kunne ryke. Pleier desse wirene å tåle endel? Knappen i grillen trykte eg også inn samtidig med at eg prøvde å få det opp... Nokre tips?
Har vist ikkje heilt dagen idag..
Åpning av panser
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
I fare for å diskriminere noen, Øsnker jeg det nå velkommen i: "Eks pakkis Bil Foreningen"jallabil wrote:Har prøvd dette, men det hjalp ikke. Pakistaneren jeg kjøpte bilen av får komme og vise hvordan han gjør dette tror eg.
Regner med bilen din også lider av dårelig vedlikehold! Kjør til det stopper de folka der!! (Håper ikke jeg fornærmet noen nå)
Martin
Den gule fare
Den gule fare
Ja, skjønner det jeg også nå. Ville også helst ha kjøpesummen i handa pga det kunne påvirke sosialstøtten/ dagpengene til de dersom de kom på konto.wirre wrote:I fare for å diskriminere noen, Øsnker jeg det nå velkommen i: "Eks pakkis Bil Foreningen"jallabil wrote:Har prøvd dette, men det hjalp ikke. Pakistaneren jeg kjøpte bilen av får komme og vise hvordan han gjør dette tror eg.
Regner med bilen din også lider av dårelig vedlikehold! Kjør til det stopper de folka der!! (Håper ikke jeg fornærmet noen nå)
Hadde jeg ikke kjent en som liker å skru så hadde de nok fått den i retur for lenge siden. Var en kvalmende parfymelukt i bilen, som kom av ei flaske med luktestoff som liksom skulle være en gave. Den kastet jeg så langt jeg fikk den... Er det rart det er krig i verden sier jeg.
-
Onkel reisende Mac