Eksosanlegg
Eksosanlegg
Min caravelle blei plutseleg grov i målet i helga (tålte ikkje svingete og humpete sognaveger). Kom ikkje så langt at eg fekk sett under bilen kva som hadde skjedd, men regner med å måtte bytte eksosanlegg etterkvart.
Nokon tips om kvar ein får tak i greie eksosanlegg til ein grei pris?
jeg lurer på om det var svendsens eksosanlegg som monterte anlegg på min bil........... jeg ringte rundt først og fikk pris på løst anlegg og det kom på 11-1200 kr (tror jeg....) svendsen tok hele jobben inkl anlegg og arbeid med mva for 1900 så da gadd ikke jeg ligge å åle meg i grusen........... så ring på div bilens eksosanlegg mm
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
Re: Eksosanlegg
Sist jeg byttet så kjøpte jeg det på: http://www.bilextra.no/jallabil wrote:Min caravelle blei plutseleg grov i målet i helga (tålte ikkje svingete og humpete sognaveger). Kom ikkje så langt at eg fekk sett under bilen kva som hadde skjedd, men regner med å måtte bytte eksosanlegg etterkvart.
Omtrent samme pris som han som kjøpte på Svendsen eksos.
-
Karamell GL 2.5
- -

hoi
ville ha sjekka med mekonomen jeg da..
bytta midtre del i fjor (fra kat.. med potte bak til skøtet).
ga vel rundt regna ca.550.- med klemmer og fester på mekonomen.
torshov bil skulle ha rundt 1300!!!! inkl. %avslag..... !!
bytta midtre del i fjor (fra kat.. med potte bak til skøtet).
ga vel rundt regna ca.550.- med klemmer og fester på mekonomen.
torshov bil skulle ha rundt 1300!!!! inkl. %avslag..... !!
deilig lyd av rekke 5'ern 
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
åfyyyyyyyyyyyyyy a meg!!!!! hvis man har syncro så kansje det lønner seg og kjøpe deler og bygge det i stedet eller få et eksos firma til og gjøre det?????
prosjekt multivan
Skal du handele på Mekonomen MÅ du kreve å få MINIMUM 30% rabatt.. Veiledene priser hos dem er helt høl i hue.. Jeg ungår mekonomen mest mulig, da det har blitt litt sån bildelsjappenes svar på Monter og Byggmaker... selge deg olja billig, men oljefilteret svindyrt.... Har ei lokal sjappe her i Eidsvoll, og de skaffer nesten alt like billig som mekonomen, men jeg behøver ikke pese og mase om de j**** rabattene hele tiden. Godt ekesmel i helga.. skulle kjøpe laderegulator til dynamo,.... joa den kosta 550,- spenn.. men så fortalte jeg om min svoger som jobber i sas, og da kosta den plutselig 330 spenn!?!? Hva i hulesete er poenget med ett slikt rabatt system?? Min anbefalling er i alle fall å prute hos mekkonomen! Får du ikke 30% så gå igjen...
Martin
Den gule fare
Den gule fare
Takk for tipset. Eg pleier å prute overalt, men fekk ikkje ei krone i avslag sist eg handla der. Summen var på ca 2400.- og ville ikkje runde ned til 2000.-. Etterpå lurte eg på om eg kunne få med eit par Autosockar på kjøpet til ein verdi av kr 600.- men nei ikkje tale om, Eg var nok for lite pågåande denne gongen...men neste gong...