Har märkt att det är väldigt vått under gummimattorna framför första baksätesraden (alltså precis nedanför "trappsteget" från framsätena, där baksätespassagerarna har sina fötter). Det är vått i mitten och ut mot skjutdörren på höger sida. Det verkar inte komma från våta skor, då det är helt torrt uppe på gummimattorna. Har tänkt att det kanske är hål i golvet, men det blir liksom våtare och våtare verkar det som, även om bilen inte är i bruk. Ungefär som om att det rinner in och samlas regnvatten eller nåt. Någon som varit med om något liknande?
Måste väl riva ut all inredning och lyfta alla mattor och se vad jag finner, men tänkte att det kanske var någon som hade några tips, innan jag börjar.
Det gäller förresten en 1998 buss nr 5.
Vått på golvet!
jeg har det samme på min men bak førerstolen t.o.m sikkerhetselen blir våt, mistenker at det har blitt lekasje på sidevinduet.......men jeg har ikke skyvedør der så da kan det være limet......... sukk og det koster flere tusen og sette bort å få limt bakvinduene på nytt 
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
går greit å lime inn vinduet, men hvordan får man ut det gamle????
jeg vet man kan bruke strøm/pianotråd osv men orker ikke ha av alt interiøret heller???

jeg vet man kan bruke strøm/pianotråd osv men orker ikke ha av alt interiøret heller???
prosjekt multivan
-
Tom Bringsvor
- -

- Car: T5, 2007, TDI, Lang
Vel, fant ut at jeg hadde vann under mattene, forran, vannet rant liksom ut mot sidene og ble værende, stusset litt på dette, men fant fort ut at det var slittasjehull i matten i nærheten av gasspedalen (eller andre steder), vannet fra skoene renne ned under mattene og "spre seg", mattene kan være tørre ellers, men vannet som ligger under har veldig problemer med å tørke opp fordi det er for "tett" og luft kommer ikke til.
VW Transporter, T5,TDI, 4MO, 2007,