få fart i bilen.. 2,4 T4
få fart i bilen.. 2,4 T4
hei. jeg har en 95mod transporter. d er en vanlig 2.4 diesel. noen som har litt peil på hva jeg må gjøre for å få litt mer gamp?
først av alt ville jeg postet innlegget mitt under "T4", for da er det flere som svarer tror jeg
.
Mer gamp i 2.4D er vel et tema som er "gjennomdiskutert" her inne......
Har en 2.4 sjøl og har funnet ut at det vil være lurere å kjøpe en ny bil med 2.5TDI istedet for å mekke noe ut av en sliten 2.4.
En kan selvfølgelig sette inn turbo, men så er det bare det at motoren i utgangspunktet kanskje er litt sliten.....du forstår sikkert hvor det bærer
.
Ellers er det vel noen som mener det hjelper med litt sportsligere luftfilter eller exhaust-system, men jeg tror nok ikke det gir store endringer.
Mer gamp i 2.4D er vel et tema som er "gjennomdiskutert" her inne......
Har en 2.4 sjøl og har funnet ut at det vil være lurere å kjøpe en ny bil med 2.5TDI istedet for å mekke noe ut av en sliten 2.4.
En kan selvfølgelig sette inn turbo, men så er det bare det at motoren i utgangspunktet kanskje er litt sliten.....du forstår sikkert hvor det bærer
Ellers er det vel noen som mener det hjelper med litt sportsligere luftfilter eller exhaust-system, men jeg tror nok ikke det gir store endringer.
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Du kan skru litt på pumpa, og du kan optimalisere innsprøytningstidspunktet OG fjerne gummimatta som har en tendens til å skli under gasspedalen slik at fullgass ikke kan oppnåes...
Det siste er både effektivt og opplevd...og gratis...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
meget godt tips der jaDer Postmeister wrote:Du kan skru litt på pumpa, og du kan optimalisere innsprøytningstidspunktet OG fjerne gummimatta som har en tendens til å skli under gasspedalen slik at fullgass ikke kan oppnåes...
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE