Hei VW venner!!
Jeg er den stolte eier av en ny T5. Første nye bil jeg har hatt på mange år og jeg er storfornøyd.
Jeg har imidlertid støtt på et problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med.
Jeg har fjernet de orginale "vegg-platene" i lasterommet og erstattet dem med finerplater. Dette har blitt relativt smooth og lukten av treverk i kassa er heller ikke å forakte.
Problemet er som følger..
Jeg har skyvedør på begge sider, på venstre side er det ikke vindu. På denne siden (uten vindu) skulle jeg gjerne satt på finerplate i hele dørens høyde men der er det ikke hull til plugger i dørens overkant.
Er det noen som ser noen god løsning på dette? Jeg kan jo borre hull til plugger på toppen av skyvedøren men jeg er redd for at det vil gjøre at det ikke blir tett da gummilisten på skyvedøren i såfall vil treffe toppen av finerplaten.
Alle forslag og erfaringer mottas med takk!!
Mvh Silver Fox
Finerplater i lasterom
Jeg montere litt Sortimo, og de har som kjent veggplater for hele bilen. Sortimo har noen små plastvinkler som settes i "karmen" rundt det hele og skrus fast. Litt vanskelig å forklare.
Har selv T5 med orginal plate helt opp på v. side. Denne er festet med noen stålvinkler som du sikkert for hos den lokale VW forhandleren.
Skal rote litt i kassen å se om jeg finner noen plast vinkler.
Har selv T5 med orginal plate helt opp på v. side. Denne er festet med noen stålvinkler som du sikkert for hos den lokale VW forhandleren.
Skal rote litt i kassen å se om jeg finner noen plast vinkler.
-
blackrider