har lit problemer med termostaten på transen min, bruker utrolig lang tid på og bli varm og ordentlig varm blir den aldri.
har noen termostater ligende, men er lit surt og skru opp uten og ha en og bytte til med en gang, så jeg lurer da på hvordan den ser ut, er det løs termostat eller sitter den støpt? er det vanlig at de står åpne på disse bilene?
hvordan ser termostaten ut?
hvordan ser termostaten ut?
t-3 1,6td buss 82mod
Member of: Rundlyktgeriljaen
Member of: Rundlyktgeriljaen
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
åssen er dette og skifte? tror blomsterkvasten hadde trengt en ny?
http://www.sportsbillosjen.com/
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"
" Go out for a pointless drive!"
"Propello aeris tepesco plebis plaustrum"
"Dare to be different"
-
Der Postmeister
- -

-
Der Postmeister
- -

-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Skjelden varm ??
Min '91 trenger ca. ei halv mil å 12 blå, testa i går og dagen før, på å nå omtrentlig 90' motortemp.
Da er kupéen forlengst varm, foran i allefall.
Skal jeg anse meg som heldig ?
Den motordekselplata i bånn har tre cm skumplate som en av de forrige eierne har montert der, det demper noe lyd og holder på varmen som jeg syns er greit året rundt (sommerstid helt ok når viftene på radiatoren går og stopper som de skal).
-Har vurdert papp foran radiator om jeg skal oppom Rena for en periode i vinter, sist jeg var der vinterstid hadde jeg gammelbilen og vi passerte 30 blå i nedre del av skalaen. Med diesel tror jeg at det tryggeste er å parkere der jeg kan plugge i DEFAn ved behov for jeg har aldri testa Tyskerbrakka i såpass kjølige omgivelser, og det kan jo være greit å falle tilbake på noe da.
Eneste aber med DEFAn er at det i midten av bilen er montert en 220V kontakt for kupévarmeren men jeg tror nesten det må være kabelbrudd påvei dit, for jeg har aldri fått kupevarmeren til å funke kobla via det stikket
Noen som veit om det "bare" er å nappe ut gammel kabling og montere ny selv ? Det blir da som om dagens kabel hadde funka, men at det jo er meg som har strukket den
mvh,
Yngve S
Da er kupéen forlengst varm, foran i allefall.
Skal jeg anse meg som heldig ?
Den motordekselplata i bånn har tre cm skumplate som en av de forrige eierne har montert der, det demper noe lyd og holder på varmen som jeg syns er greit året rundt (sommerstid helt ok når viftene på radiatoren går og stopper som de skal).
-Har vurdert papp foran radiator om jeg skal oppom Rena for en periode i vinter, sist jeg var der vinterstid hadde jeg gammelbilen og vi passerte 30 blå i nedre del av skalaen. Med diesel tror jeg at det tryggeste er å parkere der jeg kan plugge i DEFAn ved behov for jeg har aldri testa Tyskerbrakka i såpass kjølige omgivelser, og det kan jo være greit å falle tilbake på noe da.
Eneste aber med DEFAn er at det i midten av bilen er montert en 220V kontakt for kupévarmeren men jeg tror nesten det må være kabelbrudd påvei dit, for jeg har aldri fått kupevarmeren til å funke kobla via det stikket
Noen som veit om det "bare" er å nappe ut gammel kabling og montere ny selv ? Det blir da som om dagens kabel hadde funka, men at det jo er meg som har strukket den
mvh,
Yngve S
-
Der Postmeister
- -