Etter litt kulde og koking...har jeg fått en vannlekasje i motorn. Ser ut som om topppakningen er skånet, men at det er en slange som er festet til toppen på høyre side som er gått i stykker. (håper jeg) Noen som vet hva den henter?
Ser ikke allverdes vansklig ut og få skiftet, men trenger noen tips hvor jeg kan få skaffet deler i Trondheim eller på nett. eller om det eventuelt finnes noen smarte steder og oppsøke i Trondheim for litt asistanse.
Vannlekasje
-
Kongen av campingplassen
-
sindrehauglum
- -

Det er en lufteslange som går inn på høyre topp. Slangen er festet til toppen via noe jeg kaller en stuss med en flens. Denne var tidligere laget av plast, men fåes nå i metall.men at det er en slange som er festet til toppen på høyre side som er gått i stykker
Jeg hadde lekasje på dette stedet etter koking. deverre var det ikke bare denne flensen som var gått til hel...jeg måtte bytte vannkappepakning og topp.
sindrehauglum[a]gmail.com
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
Syncronaut som skrur mye (ufrivillig)
- ønsker å kjøpe girkasse og diff m/sperr T3
-
Kongen av campingplassen
Ja, rens hele systemet, gjelder å pelle av slangene fra til radiator i begge ender for å tømme dem skikkelige, og å skru ut tappepluggene i blokka for å skylle motoren. Du trenger 9 liter rød væske, tøm 8.5 liter i systemet, fyll opp med vann, spar den siste halvliteren til å lage en blanding som du heller i påfyllingstanken.
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
-
sindrehauglum
- -

-
Kongen av campingplassen