Automatisk kjørelys

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
robertberntsen

Automatisk kjørelys

Post by robertberntsen »

Lurer på en ting, det har vært posjekt two lys fremme på bilen og di kom på automatisk når jeg startet bilen, har nå tatt disse av pga at di var så rustet i reflektoren. Også vil jeg prøve og få bilens hoved lys til og komme på automatisk men finner ikke ut hvordan automatlyset fungerer orginalt. har funnet automatlys relet og ser at di ha klippet en gul og rød ledning som gikk direkte til ekstralysene, men klarer ikke og finne ut hvor den ledningen går orginalt ??? noen som vet ??

Er en 90 mod coach
- 90 Caravelle Coach 2,1i
T3-Freak

Post by T3-Freak »

hadde samme problem vi og... vi fjerna alle di ekstra ledningene... så på en delebil åssen ledningene skulle sitte og så var det fiksa... men husker desverre ikke akkuratt åssen man fikser det
Christopher Weiseth

caravelle'n min blir nok kul skal dere se ;-)
kg72
-
-
Car: 2x T3, 1x T5
Phone: 90786775

Post by kg72 »

Kan det tenkes at ett av dine Project Zwo ekstralys er brukbare? En av mine har nemlig sprukket glass.
Kunne alternativt tenke meg bare Project zwo plast-rammene, slik at jeg i ro & fred kan tilpasse tåkelys fra Passat til disse.
Håvard Sørensen, Oslo
_______
/__|__|__|
=O===O=
Member of Team Syncronaut
1972 VW Karmann Ghia
1987 VW Transporter 112i Aut 9-seter
1990 VW Westy Atlantic Syncro 112i 5-seter
2010 VW Caravelle 4M 180hk
robertberntsen

Post by robertberntsen »

kg72 wrote:Kan det tenkes at ett av dine Project Zwo ekstralys er brukbare? En av mine har nemlig sprukket glass.
Kunne alternativt tenke meg bare Project zwo plast-rammene, slik at jeg i ro & fred kan tilpasse tåkelys fra Passat til disse.
Den ene er helt skrøken, og den andre er bare rustet i reflektoren. Men holdere er i topp stand.
- 90 Caravelle Coach 2,1i
Post Reply