Hvor får man tak i dette? Mener jeg har sett det på mekonmen men kan ikke finn det på nett.. Noen andre steder man kan tittet etter dette?
Billigst mulig selfølgelig.... Noen som skal selge sine kanskje?
Takstativ til T4
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Thule sitt finner du på Mekonomen, Møller og et hav av andre steder.
Nytt er det vel drøye kr. 1.800 du må ut med for ett par (2 stk), finner du brukt er nok prisen lavere.
Dette er da uten lås, og ser du for deg å ha flere stativ oppå taket selger Møller (vel) fire lås på samme nøkkel, om jeg ikke tager meget feil. Pris på lås i par eller fire, aner jeg ikke.
mvh,
Yngve S
har to, funker fint til frakt av stiger, plank osv osv.
Nytt er det vel drøye kr. 1.800 du må ut med for ett par (2 stk), finner du brukt er nok prisen lavere.
Dette er da uten lås, og ser du for deg å ha flere stativ oppå taket selger Møller (vel) fire lås på samme nøkkel, om jeg ikke tager meget feil. Pris på lås i par eller fire, aner jeg ikke.
mvh,
Yngve S
-
Syncronaut
- -

Jeg har 4 stk Thule og de funker fint (4 stk er egentlig helt nødvendig dersom du skal frakte litt - bare se på alle håndverkere som kjører rundt med lastestativ som ser ut som de kommer fra Bama...). Har du forsøkt Torshov?Rudeboy wrote:Thule sitt finner du på Mekonomen, Møller og et hav av andre steder.
mvh,
Yngve S
Gorm
Hadde kun planer om to, brukt finnes ikke, har tittet litt rundt, men jeg finner ikke noe ihvertfall... Torshov?Syncronaut wrote:Jeg har 4 stk Thule og de funker fint (4 stk er egentlig helt nødvendig dersom du skal frakte litt - bare se på alle håndverkere som kjører rundt med lastestativ som ser ut som de kommer fra Bama...). Har du forsøkt Torshov?