Som dere har diskutert tidligere er mange T3 er blitt til russebiler, det betyr ikke at de ikke blir vedlikeholdt fordi!
Vi er glad i bilen vår, å kjører med den enda.. selv om russetiden er ferdig, å har ikke tenkt å selge den, makan til fin bil skal du lete lenge etter:)
Er ikke bilen fin??:)
T3 Russebiler
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Problemet er ofte det at russen danser på taka på bila, og da har du, iallefall i mine øyne, ødelagt bilen. Et tak er ikke bare, bare å rette....
Og bengalakk som oftest blir brukt er visstnok satans oppfinnelse for en evt senere ordentlig lakkering. Og omtrekk innvendig med alt ifra teddy og stoff til maling av dash og paneler...the works...
Og du kan ikke stikke under en stol at det generelt er mye herjing og slett hold av disse bilene. Har tross alt vært russ sjøl, og fikk se det meste...vi hadde riktignok en MB 306D, men den og endte sine dager på skroten etter tre perioder.
Men rett skal være rett; mange hadde nok havna tidligere på skroten enn det de faktisk gjør, takket være russen. Bilene har ofte fått noen ekstra år der.
Og når jeg er igang: minsk avataren din... den fyller hele skjermen min...
Og bengalakk som oftest blir brukt er visstnok satans oppfinnelse for en evt senere ordentlig lakkering. Og omtrekk innvendig med alt ifra teddy og stoff til maling av dash og paneler...the works...
Og du kan ikke stikke under en stol at det generelt er mye herjing og slett hold av disse bilene. Har tross alt vært russ sjøl, og fikk se det meste...vi hadde riktignok en MB 306D, men den og endte sine dager på skroten etter tre perioder.
Men rett skal være rett; mange hadde nok havna tidligere på skroten enn det de faktisk gjør, takket være russen. Bilene har ofte fått noen ekstra år der.
Og når jeg er igang: minsk avataren din... den fyller hele skjermen min...
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter