Kommer med et litt rart spørsmål jeg da.
Noen som vet de utvendige målene for en lang Caravelle.
Skal bygge garasje og vil ha denne slik at det blir god plass for en lang versjon, i tilfelle jeg kommer inn på tanken om dette en gang

min korte var 466 cm.. bare for å nevne det altså..he heHügel wrote:Dere er nok litt snaue i måla, gutter........
Den korte er 470,7 cm lang
Den lange er 510,7 cm lang.
Begge er i originalutførelse 194 cm høye, og 184 cm brede.
Alle mål iflg. VAG.

........og det står det jammen i mitt vognkort, også.......t21500 wrote:Mine korte var også 466....
Er det bare noen få panelbord eller lister du skal ha med kan du åpne vinduet i høyre dør, stikke de ut der, surre de fast i speilet og i tillegg dra en reim fra tuppen og ned i støtfangeren slik at du bøyer de inn litt foran. Da skulle du kunne få med deg ca like lange planker som bilen. Hvis plankene er for stive til å bøyes eller mange i antall kan dette ikke anbefales da det blir litt skummet for eventuelle fotgjengere og syklister ved passering...Mi'doka wrote:DA fant jeg ut at planker over 3.95 IKKE fikk plass![]()
Det å kjøre 50 km med den ene bakdøren åpen i 23 varmegrader og eksos var ikke ønskelig. Sprang inn å kjøpte ei sag og begynte finkapping.
Snakk om "IDIOTFÆRA" som vi sier her.![]()
Lurer på om jeg skal anskaffe meg takgrind?
Er det noen anbefalinger på dette feltet?
Vi har et par solide produsenter av varehengere her i nærområdetMi'doka wrote:
Er det noen anbefalinger på dette feltet?