Moring eller mulighet? Et vinteropplegg med høy usikkerhet.

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
coachman

Moring eller mulighet? Et vinteropplegg med høy usikkerhet.

Post by coachman »

Har fått tak i en 2,1 wbx. Tilstanden er uviss, da tidligere eier hadde et
kick-down uhell i 80 km/t. Mest sannsynelig var det vel gearkassa hans som røyk, men han skiftet både motor og gear. I tilleg har også motor ligget ute, -uten plugger i... Vel, vel, denne skal jeg og Haynes kose oss litt med fremover, og det er da jeg lurer på følgende: hvem har billigst deler for en "helrenovering"? Pakningssett etc.. Det er vel sikkert noen av dere kara som har gjort dette før?
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

Du BØR skifte alle stempel og sylindre, siden den har ligget ute uten plugger. Jeg har 6 stk nyhonede sylindre og 6 stk stempel med nye stempelfjærer liggende for salg. Nytt koster ett stempel og en sylinder ca 1800,- uorginalt og ca 2400,- orginalt.
Dette kan jeg selge ganske billig.
Ring meg på 900 31910 så blir vi nok enige.
Eskild
coachman

Post by coachman »

SYNCRO wrote:Du BØR skifte alle stempel og sylindre, siden den har ligget ute uten plugger. Jeg har 6 stk nyhonede sylindre og 6 stk stempel med nye stempelfjærer liggende for salg. Nytt koster ett stempel og en sylinder ca 1800,- uorginalt og ca 2400,- orginalt.
Dette kan jeg selge ganske billig.
Ring meg på 900 31910 så blir vi nok enige.
Eskild
Takk for det tilbudet, men jeg venter til jeg ser hvordan stempler og sylindere ser ut. Det jeg tenkte mest på var pakningssett etc..
Post Reply