Ta frem lommeboka. Tyder på en sprukket toppakning. Det er mye jobb å bytte og vil anbefale en plansliping av toppen samtidig. Husk at boltene skal byttes.
Jeg hadde bare tatt av toppen og levert inn til et mekanisk verksted.
Ta frem lommeboka. Tyder på en sprukket toppakning. Det er mye jobb å bytte og vil anbefale en plansliping av toppen samtidig. Husk at boltene skal byttes.
Min erfaring er at det ikke holder å ta fram lommeboka bare en gang. Ikke alltid det holder å levere inn ting til reparasjon bare en gang heller. Som regel kan man gange opp kostnadsoverslagene og tidsbruken på det meste med faktoren pi (3,14).
Fire ganger - slik det ser ut som Indian antyder - blir nok derfor ikke så galt...
Ståle Bekkelien
Eks: 2000 mod. Caravelle TDI Syncro, Buss nr 5, 1995 mod. Caravelle 2.4 Syncro, Buss nr 1.
Var det jeg var redd for ja.. Huff Har fått bilen så den har ikke kosta meg noe men.
Jeg har jobbet som bilmekanikker før så skrur mye sjøl men. Ikke vært borti denne type bil før.
Skal begynne å skru i mårra tenkte jeg. Ta av toppen å se hvordan det ser ut værtfall.