det verste er at begge blinklys indikatorene blinker hver gang jeg slipper opp gass pedalen bitte litt(dette skjer kunn når bilen står i gir), selv radioen restarter seg når dette skjer(den er koblet rett på pluss på batteri, og minus i en skrue under dashbordet), og tankmåler, og temperaturviser virker kunn når de selv har lyst(som regel når jeg holder javnt turtall på litt høy fart) noen som kan hjelpe med dette problemet?
også blinker varsellyset for temperaturen, for så å bli borte i noen min. så begynner den igjen, de få gangene temperaturvisere funker, så står denne på under 70, så skulle ikke være for høy varme den blinker heller.
også oppdaget jeg i dag( da jeg drev å byttet dynamoreima) at det var litt lite kjøleveske på tanken, så tenkte jeg skulle fylle opp tanken, men da jeg skrudde opp lokket, kom det en såmm lyd som når trykk utligner seg, og plutselig så var veskenivået oppe på maks igjen, hva pokker er dette for noe rart?
har også oppdaget at om jeg skrur av lokket på ekspansasjons tanken etter endt kjøring, så "koker" den over, dette stort sett uansett hvor langt jeg har kjørt, noen som har noen forklaringer?
også til det site spørsmålet foreløbig(kommer sikkert flere store og små problemer underveis), er det normalt at det kunn blåser kald luft fra "luftdysene" i midten på dashbordet?
hjelp/forslag til løsninger motas med ekstremt stor takk, da dette er den første stor bilen jeg har, og har liten peiling, fint med andre tips til hva som er viktig å se etter/vedlike holde på disse bilene også.

[/url]