Årsavgift.
-
Indian
- -

- Car: Multivan 2002 2,5 TDI
- Phone: 46426546
Årsavgift.
Jeg fikk nettopp regning i posten. 2660? kroner. Hva er det dere med diesel biler betaler?
Pay up or else?
Pay up or else?
-
extremracing.net
- -

- Car: Caravelle 2,5TDI Audi 80Gl 1973
- Phone: 97580778
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Ikke mottatt enda, men det ryktes disse brevene kommer i åpen konvolutt så da skal jeg etterlyse disse ;
to brev i åpen konvolutt med personnummer og bilenes reg.nr ? Fritt fram for hvem som helst å registrere om bilene mine, bytte adressa mi og få utstedt ID med sitt bilde & mitt navn, starte konti i mitt navn og skikkelig herje rundt...
-Får nok følge med i postkassa, ja.
Tomsinger, BT...
mvh,
Yngve S
to brev i åpen konvolutt med personnummer og bilenes reg.nr ? Fritt fram for hvem som helst å registrere om bilene mine, bytte adressa mi og få utstedt ID med sitt bilde & mitt navn, starte konti i mitt navn og skikkelig herje rundt...
-Får nok følge med i postkassa, ja.
Tomsinger, BT...
mvh,
Yngve S
Joda 3090,- for ddieselbiler uten partikkelfilter :!: .
Skulle man tenke på miljøet og få ettermonert partikkelfilter så må man fortsatt betale 3090,- da det står i infoen baksiden av årsavgiftsregningen:
Ettermontering av filter tilfredstiller ikke kravene til laveste avgiftssats (2660,-)
Altså. Kun nye kjøretøyer levert med filter fra fabrikk!
Typisk duste Norge
Skulle man tenke på miljøet og få ettermonert partikkelfilter så må man fortsatt betale 3090,- da det står i infoen baksiden av årsavgiftsregningen:
Ettermontering av filter tilfredstiller ikke kravene til laveste avgiftssats (2660,-)
Altså. Kun nye kjøretøyer levert med filter fra fabrikk!
Typisk duste Norge