På min 07 Caravelle er det satt opp slik at når jeg betjener fjernkontrollen låser den først opp førerdøren. Jeg må trykke 2 ganger for å låse opp alle dørene. Hvilken kode må jeg forandre for å låse opp alle dørene med en gang jeg trykker på fjernkontrollen?
Mvh
Stig Joar
VAG-COM kode for å endre oppførsel på sentrallås
-
sandman
- -

- Car: 2011 VW Multivan T5 Vare 180HK DSG 4-Motion
Fikk det til...
Glem spørsmålet, fikk det til selv etter litt studering og testing.
Men er det noen som har hele oversikten over programmeringsmuligheter på 2007 Caravelle og Transporter?
Var ikke pop-up for disse valgene i VAG-COM, så det måtte til litt testing.
Mvh
Stig Joar
Men er det noen som har hele oversikten over programmeringsmuligheter på 2007 Caravelle og Transporter?
Mvh
Stig Joar
...................
Last edited by Speedster on 22 Nov 2014, 23:40, edited 1 time in total.
-91(M) T3 Syncro
la heller ut en ny tråd om vag-com koder her jeg, der får du det meste på dansk om ikke annet;)
Håper du finner det du leter etter der
Håper du finner det du leter etter der
Transporter T5 2.5 TDI
Multivan T5 2.5 TDI
link til T5 deler jeg har til overs.
viewtopic.php?f=7&t=29443
Multivan T5 2.5 TDI
link til T5 deler jeg har til overs.
viewtopic.php?f=7&t=29443
...................
Last edited by Speedster on 22 Nov 2014, 23:39, edited 1 time in total.
-91(M) T3 Syncro
Sentrallås på el. skyvedører. Merkelig reaksjon på fjernkoll
Har Multivan 130 07-mod. 4-motion, HighLine.
Når jeg trykker en gang på låsing av bilen er alt såre vel. Trykker jeg en gang til på låsing av bil, åpner venstre skyvedør seg igjen.. Åpner jeg da døren, ved å dra i håndaket, går alarmen. Trykker jeg en tredje gang på låsing, er døra igjen låst. Dvs. låser og åpner venstre skyvedør annenhver gang med låseknappen på fjernkontrollen.
De finner ikke ut av dette hos forhandler, noen som har borti dette?
Når jeg trykker en gang på låsing av bilen er alt såre vel. Trykker jeg en gang til på låsing av bil, åpner venstre skyvedør seg igjen.. Åpner jeg da døren, ved å dra i håndaket, går alarmen. Trykker jeg en tredje gang på låsing, er døra igjen låst. Dvs. låser og åpner venstre skyvedør annenhver gang med låseknappen på fjernkontrollen.
De finner ikke ut av dette hos forhandler, noen som har borti dette?
Re: Fikk det til...
Kan du skrive oppskriften til oss andre som lurer?sandman wrote:Glem spørsmålet, fikk det til selv etter litt studering og testing.
-
Lister Bil
- Car: T5 07mod
- Phone: 93447559
Re: VAG-COM kode for å endre oppførsel på sentrallås
Skulle også gjerne hatt denne... Har sendt deg en PM.
Har googlet og prøvd alt uten å finne svar......
Har googlet og prøvd alt uten å finne svar......
-
Lister Bil
- Car: T5 07mod
- Phone: 93447559
Re: VAG-COM kode for å endre oppførsel på sentrallås
Fant ut av dette!
Til dere som har problemer med det samme: Gå inn på komfortelektronikk, 46, med VagCom/VCDS, der går du på selective locking. For å deaktivere denne, er det bare å gå ned ett tall på kodingen, dvs. hvis f.eks. modulen er kodet 00030, forandre det til 00029, lagre det, og vips, så åpner og lukker sentrallås på vanlig måte.
Til dere som har problemer med det samme: Gå inn på komfortelektronikk, 46, med VagCom/VCDS, der går du på selective locking. For å deaktivere denne, er det bare å gå ned ett tall på kodingen, dvs. hvis f.eks. modulen er kodet 00030, forandre det til 00029, lagre det, og vips, så åpner og lukker sentrallås på vanlig måte.