oppgradering av min t4 westfalia
-
vw westfalia
- -

oppgradering av min t4 westfalia
Hær var utgangspunktet mitt! [img]<a>http://bildr.no/view/174760</a>[/img]
-
vw westfalia
- -

-
vw westfalia
- -

-
vw westfalia
- -

Er ikke ulik min, den der....... 
Hvilken årsmodell er din? 92 - 93?
Jeg har en `94-modell California Coach med 2,4 D-motor.
Bilen har kun gått 105.000 km, og er ikke vinterkjørt.
Bilen har kun gått 105.000 km, og er ikke vinterkjørt.
Arild Aase
`94 VW California Coach 2,4D (solgt)
`96 VW Golf Cabriolet "Classic Edition"
`05 BMW 525dAT M-Sport
`07 Dethleffs Globebus Integral
`05 BMW 525dAT M-Sport
-
vw westfalia
- -

Etter x antall timer så ser sen son ut.
Fjernet alle emblemer og striper, rubbet, polert, og vokset.
Ny grill, frontfanger (med tåkelys) øyelokk, balnke blinklys, nye baklys, ny midtre del av bakfanger, lakkert fangere, øyelokk, speil og grill!
Nye felger er på plass 8x17 med 245/45-17
Skvettlapp
er framme, toning av ruter
Fjernet alle emblemer og striper, rubbet, polert, og vokset.
Ny grill, frontfanger (med tåkelys) øyelokk, balnke blinklys, nye baklys, ny midtre del av bakfanger, lakkert fangere, øyelokk, speil og grill!
Nye felger er på plass 8x17 med 245/45-17
Skvettlapp
-
vw westfalia
- -

Enig. Den peneste camperen jeg har hatt var en hvit 1980-buss med Rico innredning "made in KARMØY", og luftkjølt 2,0-motor. Bilen din var veldig fin!vivjohan wrote:må bare sei at kvit bil er ikke så verst
bærre lækkert
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
...
Last edited by Hügel on 27 Mar 2008, 12:24, edited 1 time in total.
Arild Aase
`05 BMW 525dAT M-Sport
`05 BMW 525dAT M-Sport
Ble tøff bilen din etter modifikasjonene.vw westfalia wrote:Fin bil du har der!!Hügel wrote:Er ikke ulik min, den der.......
Bilen har kun gått 105.000 km, og er ikke vinterkjørt.min er en 93.
Min er helt original utvendig med unntak av hvite blinklys og 15" alufelger.....
Arild Aase
`05 BMW 525dAT M-Sport
`05 BMW 525dAT M-Sport
Kjempe flott turvogn! Hvor fikk du den frontfangeren?
De 17" felgene du har på bildene er akkurat slike jeg egentlig ville ha på min da jeg en gang i "gamle dager" tok overhaling på min gamle sliter. Men lommeboka i de dager sa nei
Men de er skikkelig kule syns jeg 
Kommer det noe mer på bilen, eller er det stopp? Tror du ville blitt meget fornøyd med 40mm senk. Har det sjøl på min lange 93mod. Jeg har ofte full bilen av folk og fe og har også hatt meg noen turer i "utmark" (les: strender, campingplasser o.l). Har aldri vært noe problem verken med subbing på fanger eller hjulbuer eller noe..... Så det er bare å kjøre på
De 17" felgene du har på bildene er akkurat slike jeg egentlig ville ha på min da jeg en gang i "gamle dager" tok overhaling på min gamle sliter. Men lommeboka i de dager sa nei
Kommer det noe mer på bilen, eller er det stopp? Tror du ville blitt meget fornøyd med 40mm senk. Har det sjøl på min lange 93mod. Jeg har ofte full bilen av folk og fe og har også hatt meg noen turer i "utmark" (les: strender, campingplasser o.l). Har aldri vært noe problem verken med subbing på fanger eller hjulbuer eller noe..... Så det er bare å kjøre på
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
-
vw westfalia
- -

Først må jeg få låv til og takke alle for fin tilbakemelding!!caravelleman wrote:Kjempe flott turvogn! Hvor fikk du den frontfangeren?
De 17" felgene du har på bildene er akkurat slike jeg egentlig ville ha på min da jeg en gang i "gamle dager" tok overhaling på min gamle sliter. Men lommeboka i de dager sa neiMen de er skikkelig kule syns jeg
Hyggelig med respons på det man gjør.. både ris og ros.
Frontfangeren kjøpte jeg på norsk bildelesenter. stoppet på 17" pga det er en camp og jeg vil gjerne kunne kjøre av asfalt veien og kunne kjøre ned langs en "dårlig vei" stoppe med et fint vann og slå opp taket og ta ut en kald pils fra kjøla og bare sette seg ned og nyte livet!
Kjenner meg selv soppas godt at det blir nok aldri stopp så lenge jeg har en bil, blir nok 40mm senking, xenon lys, bakrutespoiler, og nytt ratt. er det jeg tenker på nå.. vil gjerne prøve og få tak i et orginalt ratt fra en nyere modell. Så hvis noen har så må de gjerne skrike ut!
Driver også med litt make up inni bilen!
Wiggo Karlsen
California
California
Møtt deg et par ganger her i fredrikstad og bilen ser veldig pen ut.
Spennende når noen legger litt i å få en fin camper. Samme planer selv, men for nå blir det med å bygge om varebilen baki og pynte litt på utsiden. Litt tungvint med vareveggen, men blir mer enn nok camper til å farte rundt i landet og leke på strender og i høye fjell til sommeren.
Vi hilses!!
(Kjører en hvit Transporter med et par stickers i nesa)
Vi hilses!!
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
- 2002 T4 California Coach
-
vw westfalia
- -

Takk for detzapperx wrote:Møtt deg et par ganger her i fredrikstad og bilen ser veldig pen ut.Spennende når noen legger litt i å få en fin camper. Samme planer selv, men for nå blir det med å bygge om varebilen baki og pynte litt på utsiden. Litt tungvint med vareveggen, men blir mer enn nok camper til å farte rundt i landet og leke på strender og i høye fjell til sommeren.
Vi hilses!!(Kjører en hvit Transporter med et par stickers i nesa)
Spennende prosjekt du går i gang med der... Vært morsomt og sett hvordan den blir!
Wiggo Karlsen
California
California
-
vw westfalia
- -

-
vw westfalia
- -

-
vw westfalia
- -