bytte bremseklosser
bytte bremseklosser
kalippere på carawelle 1998 tdi må de skrus inn eller bare klemmes inn?? må jeg ha spes.verktøy`?? foran og bak
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
takk takk hørtes bra ut - da stikker jeg bort på biltema
prosjekt multivan
jarleab skrev
"blir man slik på henda av å skru ... haha"
Tja - skal man fette opp bilen, så får man fettfingra...hmmm
Hansker av nitril (de blå), kjekt å bruke når en holder på med kjemikalier og oljebaserte produkter.

På Bilxtra kostet disse 99kr for et 100 pakk, var dog litt i svakeste laget.
"blir man slik på henda av å skru ... haha"
Tja - skal man fette opp bilen, så får man fettfingra...hmmm
Hansker av nitril (de blå), kjekt å bruke når en holder på med kjemikalier og oljebaserte produkter.

På Bilxtra kostet disse 99kr for et 100 pakk, var dog litt i svakeste laget.
JanO
02 California 2.5TDI ACV / FJS
97 Transporter 2.4D AAB ex
02 California 2.5TDI ACV / FJS
97 Transporter 2.4D AAB ex
Det er veldig praktisk med slike hansker. En unngår å svine til kundebiler, skriveplass etc.cra wrote:Ikke nå lenger. På de verkstedene jeg har vært innom i det siste bruker mekanikerne slike blå hansker. De ser snart mer ut som tannleger eller kirurger. Reinere på verkstedet enn på stua hjemme nesten!
Når mekanikeren ikke tar seg tid til å vaske hendene 20 ganger pr. dag, er det lettvint og greit å ta av hanskene i stedet.
Det er jo også mer skånsomt mot huden ved at en slipper å vaske seg med håndrens så mange ganger en ellers måtte gjort. I tillegg er nyere oljer etc. så fulle av diverse kjemiske tilsetninger som ikke er god for huden vår.
Det går vel noen eks-mekanikere rundt om i landet som har fått arbeidslivet endret fordi huden ikke har tålt alt de har vært borti.