min originale t3 skal gjøres klar til jeg blir 18
-
skaravelle
- -

hehe det er bare foreløpig assa, var jo sånne *offroad* lignende felger på den, må da se litt bra ut mens den bare står der =Pskaravelle wrote:Men Coach-felger skal du ha?T3-Freak wrote:ja hehe, liker å ha ting som er ulikt det andre har, hehe... alle skal alltid ha det samme men sånn er ikke jeg
Christopher Weiseth
caravelle'n min blir nok kul skal dere se
-
Caravelle-Kai
- -

Hva skjedde med Whitespoke-felgene da?T3-Freak wrote:hehe det er bare foreløpig assa, var jo sånne *offroad* lignende felger på den, må da se litt bra ut mens den bare står der =Pskaravelle wrote:Men Coach-felger skal du ha?T3-Freak wrote:ja hehe, liker å ha ting som er ulikt det andre har, hehe... alle skal alltid ha det samme men sånn er ikke jeg
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1975 VW 1200 Jeans
-
Caravelle-Kai
- -

åja hehe, nei di vet jeg ikke om jeg skal bruke eller ikke, tror ikke di kommer til å bli brukt av meg ihvertfall for har andre felg planer, blir større felger etterhvert som penga tillater det, kanskje det skal bli vinterdekk på whitespoke felgene, men såfall skal di sandblåses og få på seg litt farge, eller selge dem eller noe, har jo 5 whitespoke felger så er jo nok til å ha en i reservehjuls brønnenCaravelle-Kai wrote:Nei, de hvite som satt på bilen din:T3-Freak wrote:white spoke?, di som ligner på bbs eik felger?
Christopher Weiseth
-
Caravelle-Kai
- -

Du får si fra da. Tror de kunne ha passet på en hvit 80-modell.T3-Freak wrote:åja hehe, nei di vet jeg ikke om jeg skal bruke eller ikke, tror ikke di kommer til å bli brukt av meg ihvertfall for har andre felg planer, blir større felger etterhvert som penga tillater det, kanskje det skal bli vinterdekk på whitespoke felgene, men såfall skal di sandblåses og få på seg litt farge, eller selge dem eller noe, har jo 5 whitespoke felger så er jo nok til å ha en i reservehjuls brønnen
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1975 VW 1200 Jeans
1975 VW 1200 Jeans
du får gi meg en pris vettu så kan jeg vurdere, hehe.... men du må komme å hente dem da for har ingen mulighet for å sende dem isåfall, og har ikke lappen enda så er ganske innesperra i detta lille stedetCaravelle-Kai wrote:Du får si fra da. Tror de kunne ha passet på en hvit 80-modell.T3-Freak wrote:åja hehe, nei di vet jeg ikke om jeg skal bruke eller ikke, tror ikke di kommer til å bli brukt av meg ihvertfall for har andre felg planer, blir større felger etterhvert som penga tillater det, kanskje det skal bli vinterdekk på whitespoke felgene, men såfall skal di sandblåses og få på seg litt farge, eller selge dem eller noe, har jo 5 whitespoke felger så er jo nok til å ha en i reservehjuls brønnen
Christopher Weiseth
hvordan går det med bilen?
synes du er flink og oppfinsom, ikke helt min stil alt, men så er jeg 20 år eldre enn deg og det har sikkert noe med saken og gjøre:-)
har du noen planer innvendig? motor? lakkering av resten av bilen, eventuelt farge?
vel, tar av meg hatten for pågangsmotet og oppfinsomheten din hvertfall:-) spennende og se hva dette blir til
synes du er flink og oppfinsom, ikke helt min stil alt, men så er jeg 20 år eldre enn deg og det har sikkert noe med saken og gjøre:-)
har du noen planer innvendig? motor? lakkering av resten av bilen, eventuelt farge?
vel, tar av meg hatten for pågangsmotet og oppfinsomheten din hvertfall:-) spennende og se hva dette blir til
t-3 1,6td buss 82mod
Member of: Rundlyktgeriljaen
Member of: Rundlyktgeriljaen
går da bra med bilen, har fått tatt ut motoren som står i, og mesteparten av interiøret inni er borte, venter da på nedfellbart baksete, og skal vell få på nye pakkninger på den ene siden på den nye motoren jeg skal ha inn... foreløpig blir det nok ikke noe lakkering, penger er noe jeg sjeldent har så det går sakte framover men heldighvis har pappa hugd 14 stykker så deler er det nok av, hehe kan legge ut noen bilder straksårnes wrote:hvordan går det med bilen?
Christopher Weiseth