(enkelt og greit spørsmål
Har aldri sett noen, hverken i real life eller til salgs.

Jeg har! Med to skyvedører altsåDer Postmeister wrote:Vil påstå at halvpanelen er værre å få tak i. Spesielt med to skyvedører.
Jada, vi har en på hånd, men ikke lyst.

Mitt inntrykk er at det er værre å få tak i halvpaneler med to skyvedører, De som er værre er de helpanelene med to skyvedører. Der trur jeg kun jeg har sett Thomas sin.friisk wrote:Jøss...rart jeg aldri har sett noen i Norge. Det er jo den ultimate T3.
Postmester'n: Mente du at en halvpanel er værre å få tak i, eller at halvpanel med to dører er værre å få tak i? Synes jeg ser halvpanel rett som det er jeg, dog uten to dører
t3homas: bilder?
Der Postmeister wrote: Det ultimate er i mine øyne helpanel uta vindu i bakluka. DA har du helpanel da! Og har du høyt tak i tillegg, og gul lakk har du plutselig Postbilen! Rart!

Det er jo ingen panel daSpeedster wrote:Har denne til salgserjo wrote: Men en buss med skyvedør på begge sider er uansett veldig morsomt - de finnes noen av - men hvor finnes en strøken slik å få kjøpt? Ikke lett...

den der var stilig en sån kan en jo ønske segfriisk wrote:Har litt sansen for denne doka'en jeg.
Mer her:
http://www.brick-yard.co.uk/forum/forum ... ?TID=25414
Da skiller du deg hvertfall utSpeedster wrote:Du kan jo lage en motsatt halvpanel, sette på skyvedører uten vindufriisk wrote: Det er jo ingen panel daHvordan føles det om jeg lager panel av den?

kan en ikke bare sette inn alu eller stål plater istede for vinduer da og lakke de i bilens farve men da ser du jo at det er juks men det er jo litt letere en og sveise vist en ikke er god til å sveise så får en jo en lisom panelfriisk wrote:Da skiller du deg hvertfall utSpeedster wrote:Du kan jo lage en motsatt halvpanel, sette på skyvedører uten vindufriisk wrote: Det er jo ingen panel daHvordan føles det om jeg lager panel av den?
Er vel ikke værre enn å få tak i en buss og bruke sveisekunnskapene da...da har man jo fått seg billig panel