Montere senkesett på transporter

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
halsen89

Montere senkesett på transporter

Post by halsen89 »

Har montert 20tomms dekk på bila nå, har også senkesett liggende..

Vurderer og montere dette, er det flere av dere som har montert senkesett på transporter?

Del gjerne noen erfaringer med meg.

MVH
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Post by Martin Sandvik »

Ikke noe problemer det. bak erdet enkelt, framme må hele fjerbenet ut.
Husk forstillings kontroll etterpå.
halsen89

Post by halsen89 »

Jepp, var det jeg tenkte ja.. men tror jeg dropper det egentlig, bilen er lav nok som den er til mitt bruk.

Så vis noen er intrisert i ett senkesett, med tuv papierer så er det bare å si fra :)
skoTner

Post by skoTner »

Martin Sandvik wrote:Ikke noe problemer det. bak erdet enkelt, framme må hele fjerbenet ut.
Jeg skal sette igang med og montere KW-settet selv tenkte jeg, bare fordi du sier det er så lett (så kan jeg skylde på deg etterpå). Men har du, eller finnes det noe mer detaljert informasjon om bytting av understell på denne bilen noe sted?
Andreas Skotner
2009 Audi A5 3.0TDI quattro S-line MTM

www.vwaudi-club.no
VWegard
-
-
Car: T4 1995
Phone: 95035197

Post by VWegard »

skoTner wrote:
Martin Sandvik wrote:Ikke noe problemer det. bak erdet enkelt, framme må hele fjerbenet ut.
Jeg skal sette igang med og montere KW-settet selv tenkte jeg, bare fordi du sier det er så lett (så kan jeg skylde på deg etterpå). Men har du, eller finnes det noe mer detaljert informasjon om bytting av understell på denne bilen noe sted?
Hei Andreas, og takk for hyggelig telefon på fredagen. :D
Skal du gjøre dette i dag? :roll:

På jobben har jeg en beskrivelse av cirka samme operasjonen, og den kan jeg maile deg dersom du kan vente til i morgen. Den er forhåpentligvis til noe hjelp, da den er direkte oversatt fra den grundige tyske arbeidsbeskrivelsen.
Vi selger og monterer Seikel hevesett, som jeg nevnte da jeg pratet med deg utenfor Møller Bil i Trondheim.
Mvh
Vegard Sørensen
VWegards prosjekttråd T4 95-mod. 2,4 (T)D Caroline
Medlem av: T4TLG, DEG,
skoTner

Post by skoTner »

VWegard wrote: Hei Andreas, og takk for hyggelig telefon på fredagen. :D
Skal du gjøre dette i dag? :roll:

På jobben har jeg en beskrivelse av cirka samme operasjonen, og den kan jeg maile deg dersom du kan vente til i morgen. Den er forhåpentligvis til noe hjelp, da den er direkte oversatt fra den grundige tyske arbeidsbeskrivelsen.
Vi selger og monterer Seikel hevesett, som jeg nevnte da jeg pratet med deg utenfor Møller Bil i Trondheim.
Jeg venter jeg... bilen er på bukker, men har ikke "startet" enda. Mail til andreas.skotner@vwaudi-club.no.
Andreas Skotner

www.vwaudi-club.no
VWegard
-
-

Post by VWegard »

skoTner wrote: Jeg venter jeg... bilen er på bukker, men har ikke "startet" enda. Mail til andreas.skotner@vwaudi-club.no.
Da kommer et word-dokument på mail i morgen tidlig! 8)
Mvh
Vegard Sørensen
Martin Sandvik
-
-
Car: 2010 Multivan T5
Phone: 40204030

Post by Martin Sandvik »

skoTner wrote:
Hei

Har dessverre ikke det, men kan sikkert skrive ut påjobb om ikke overnevnte gjør dette.
VWegard
-
-

Post by VWegard »

Martin Sandvik wrote:
skoTner wrote:
Hei

Har dessverre ikke det, men kan sikkert skrive ut påjobb om ikke overnevnte gjør dette.
Jeg sender over det jeg har i morgen tidlig!

Edit: Har sendt over 2 word-filer med beskrivelse på dette!
Lykke til!
Mvh
Vegard Sørensen
skoTner

Post by skoTner »

Takk, da er'e bare og sette i gang.
Andreas Skotner

www.vwaudi-club.no
Post Reply