Hei.
Har noen få spørsmål siden jeg er helt fersk på dette området med vw..
Er på jakt etter en T-3 kombi eller varebil. Men lurer på om det er spesielle feil, og ting en bør se etter når man kikker på denne typen bil..
Har fått med meg litt i det siste, men er veldig glad for alle tips..
Hilsen Petter.
Ny i gamet..
Velkommen om bord.
Begyn med å finne ut om du vil ha bensin eller diesel, og start jakten.
Om selger påstår at "forrige eier byttet topper", så er det vanligvis enten så lenge siden at det er uinteresant, bare bløff, ellers så har du flaks.
Sjekk at girkasse virker bra, prøv gjerne å bremse på giret, og se at den ikke hopper ut av gir.
Ved siden av motor og delvis gir, pleier det etter min erfaring ikke å være mye galt som ikke er synlig, eller lett merkbart ved en liten prøvetur.
Hender jo at det er litt elektriske feil også, men vanligvis ikke noe alvorlig.
Lykke til i jakten på en morsom bil.
Begyn med å finne ut om du vil ha bensin eller diesel, og start jakten.
Om selger påstår at "forrige eier byttet topper", så er det vanligvis enten så lenge siden at det er uinteresant, bare bløff, ellers så har du flaks.
Sjekk at girkasse virker bra, prøv gjerne å bremse på giret, og se at den ikke hopper ut av gir.
Ved siden av motor og delvis gir, pleier det etter min erfaring ikke å være mye galt som ikke er synlig, eller lett merkbart ved en liten prøvetur.
Hender jo at det er litt elektriske feil også, men vanligvis ikke noe alvorlig.
Lykke til i jakten på en morsom bil.
Noen liker Man U - jeg liker T3
89 Syncro 112. Ikke så veldig kjip C, men står å venter på en ny vår
Trodde jeg var ferdig med T4 for en stund nå - men jaggu kjøpe jeg ikke en T4 Multi.
83 Golf MK1 Rabbit GTI - ufrivillig senka moro
89 Syncro 112. Ikke så veldig kjip C, men står å venter på en ny vår
Trodde jeg var ferdig med T4 for en stund nå - men jaggu kjøpe jeg ikke en T4 Multi.
83 Golf MK1 Rabbit GTI - ufrivillig senka moro
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170