Ombygging fra minibuss
Ombygging fra minibuss
Jeg kan omregge bilen fra 10seter 30.sept i år.Lurer på om det er nok at jeg tar ut ene setet framme (som slås frem når du skal baki) eller må det mer drastiske tiltak til??Vet di sjekka om jeg hadde demontert allt når jeg skrev ned den gamle korte utgaven.Kan jo ta ut 2 seteren og,er jo hurtigfeste på den.Men må jeg ta ut selen og da??Er greit å kunne flytte rundt på setene allt etter hva en skal bruke bilen til.
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
For tiden uten VW buss, men....
kanskje andre regler med nyere biler, men jeg var å tittet på en KOMBI 04 T5 og der hang de "orginale" sikkerhetselene ned bak kombiveggen.
Så jeg vil ikke tro det er noe galt i å ha selene ferdig montert til en vær tid!?
Så jeg vil ikke tro det er noe galt i å ha selene ferdig montert til en vær tid!?
Tomas Torgersbråten
- 95 Volvo 945 "sluk'ern"
- 02 VW Caravelle 2,5 tdi. Stjålet og har sikkert blitt en flottfamiliebil i Polen.
- 86 Subaru L1800, som bare står det....
- 95 Volvo 945 "sluk'ern"
- 02 VW Caravelle 2,5 tdi. Stjålet og har sikkert blitt en flottfamiliebil i Polen.
- 86 Subaru L1800, som bare står det....
Spurte en kjenning som jobber i tollvesenet om min Trufa. Den er registrert for 4 (ut ifra antall liggeplasser) , men har belter og sitteplass til 5. Det var ikke noe problen mente han, men ble jeg stoppet med 5 i bilen, og det ble oppdaget kunne jeg risikere bot for overlast. 
91 T3 Multivan Syncro TDK Tizianrot
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt
90 T3 Coach 112i automat Flashsilber: Solgt
86 Multivan 1,6 TD Marsalarot: Hugget
88 Syncro Bluestar Taubengrau: Solgt
87 Caravelle GL Savannabeige: Solgt
88 Coach 112i automat Tizianrot: Solgt