Vil he el-vindu til å virke hele tiden
Vil he el-vindu til å virke hele tiden
Når tenninga er på,går vinduene automatisk helt opp og helt ned.Med tenninga av,før noen dører åpnes,går vinduene automatisk helt ned,men må holde knappen oppe for å lukke igjen vinduene.Med en gang en dør åpnes,virker ikke el-vinduene lengre.Jeg har lyst til at vinduene skal fungere automatisk hele tiden,uavhengig av tenning og dører.Er det en vitenskap å få til???
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
For tiden uten VW buss, men....
Er ikke kabelbrudd.Så leng tenninga har vært på,virker vinduene til en av dørene blir åpna.Sanne hvilken,men jeg vil jo bare ha di til å virke hele veien,uavhengig av tenninga.Koble utenom tenninga er greit,men jeg vet jo ikke hvilke ledninger det er snakk om...er jo som en spagettimiddag for minst ti personer i sikringsboksen....
Norsk natur er best sett gjennom frontruta på en lastebil.
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
Even har i utgangswpunktet ikke noe problem med vinduene sine, han vil bare ha dem til å virke uavhengig av om tenning er av eller på, les ordentlig folkens..
Even: finn styrereleet og sett konstantstrøm på styrestrømmen så er det i orden..
Even: finn styrereleet og sett konstantstrøm på styrestrømmen så er det i orden..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Du må kutte en tynn brun/hvit ledning som går til vindusheisledningsnettet,bak sikringstavla,du kan følge den fra førerdøra,eventuelt klippe den der.
Bengt Haugen
- 99 T4 vare 2,5TDI
- 98 Caravelle 2,5TDI
- 89 Doka 1.9TDI
- 95 Caravelle 2.4(selges)
- 74 Land Rover serie3 x-mil diesel SELGES?
- 67 Type 1 1300"
- 99 T4 vare 2,5TDI
- 98 Caravelle 2,5TDI
- 89 Doka 1.9TDI
- 95 Caravelle 2.4(selges)
- 74 Land Rover serie3 x-mil diesel SELGES?
- 67 Type 1 1300"