Takk for det
Vi får gjemme bil-logoene så lenge
Ønsker noe annet enn bil-logo å "pisse" på
Hilsen
Svein Erik
Kjempeflott bil du har her da
Men det ligger sikkert utrolig mange timer bak også
De klistremerkene dere har her, hvor får man kjøpt disse ?
Det som skal "mobbes" kjøpes sikkert separat ?[/quote]
takk jeg slutta å telle timer jg :p jeg har en kamerat som lagde klistremerker før, men han har slutta jeg har igjen noen som pisser på "mercedes" og "pakkisbiler"
toaake wrote:
jeg har igjen noen som pisser på "mercedes" og "pakkisbiler"
Vito og Hiace er jo de "fiende-modellene" jeg personlig synes er mest aktuell å pisse på, og merket slo virkelig godt an blant de folkene på Møller som har sett det.
Da har jeg sett bilen i virkeligheten å det har blitt en oppsiktsvekkende bil på alle måter, bildene over får ikke framm fargen i det hele tatt den må sees live Stå på Tåke boy vi vill se fronten ferdig også
caravelleman wrote:syns det mangler skjørter på denne, men det er nå min mening
d kommer til våren gidder ikke sette på d nå, må av til vinteren likevel, prøvde å kjøre m styling i fjorvinter, blei mye å rette på :p ikke bulker altså, men glassfiber. hehe
jeg har monteret mine skørter med rudelim og popnitter og så skruet fast inde under vellen, havde ikke gjort det den første vinter og tabte så den højre sideskørt, fandt den dog dagen efter igen..smiler
men ser rigtig godt ud det styling som du har valgt til din caravelle...
her er ett bilde i mørket, men blei ikke noe bra bilde. måtte ta med tlf, finner ikke ut åssen jg får av blitzen. noen som har greie på olympus digital 500? :p
Åssen syns du passformen på lysa er? Ser det 100% ut eller er det litt store gliper mellom lykt og kaross? Ser på det siste dag-bildet ditt; Lykt på førersiden ser ut som den gliper litt i topp ved blinklyset. Stemmer det, eller er det bare en "illusjon" ?
har faktisk ikke hatt tid til å kikke så nøye, men passet veldig bra trur jeg. er bare panseret som går litt langt ned på venstre side, men d har den gjort helt siden jeg kjøpte bilen. eneste er en gummilist på blinklysa som må flyttes litt på
toaake wrote:
her er ett bilde i mørket, men blei ikke noe bra bilde. måtte ta med tlf, finner ikke ut åssen jg får av blitzen. noen som har greie på olympus digital 500? :p
Tøft!
Var forresten alle pærer med lyktene?
Han dansken nevnte vel noe om blinklyspærer som måtte monteres eller byttes?
Jeg skal se om jeg finner slike orange pærer med chrome-belegg, slik at man ikke ser den orange pæra så markant i blinklyset.
Olympus? På mine Olympus-kameraer har det bare vært å trykke på blitz-knappen gjentatte ganger til du får fram et blitz-symbol med en strek over.