Og ikke minst en takk til gudleik som tok en saumfaring for meg før jeg kjøpte den!
Er nok litt småplukk og litt rust, men ellers syns jeg den er bra ut i fra årsmodell og km. Fikk ikke garasje med større takhøyde i dag, til tross for ivrige forsøk. Så da må jeg klare meg med små hjul på den mens jeg bor der jeg bor nå... hmmmf...
Men har kjørt over 60 mil siden jeg kjøpte den på søndag alt og syns det er sjarm å kjøre skikkelig bil igjen, ville egentlig tror jeg skulle savne T4 komforten mer en det jeg gjør.
I dag var jeg en tur i verkstedet, fikk byttet til vinterhjul jeg hadde liggende. Fikk også gått over litt småtteri. Viste seg at bolten på bærebrua på venstre side var på vei et sted den ikke burde. Den er nå strammet og bør holde seg på plass. Ellers var det noen slanger under som også ble fikset på plass slik de burde være. Nå er alle 4 skvettlappene på plass også!
Ellers vurderer jeg beklagelig nok å bytte ut den lekre blåpunkt kasettspilleren med noe som kan spille cd...
Tok også av ekstralysa som sto på bilen, her skal det på plass noen HELLA Rally 3000 isteden.
På venstre side ser man også en liten skade som fulgte med bilen. Har noen på saken for å få fikset det opp, skal vist ha skjedd ganske nylig før jeg kjøpte den. For det er ikke mye rust det er snakk om der.
grattis med ny bil espen, synes det var på tide at det ble syncro på deg nå. akkurat i tide for sesongen også, er vel meldt snø i løpet av uka der nede.
ThorAlex. wrote:grattis med ny bil espen, synes det var på tide at det ble syncro på deg nå. akkurat i tide for sesongen også, er vel meldt snø i løpet av uka der nede.
Har alt måtte trekke løss den gamle T4en fra slapset når jeg prøvde å parkere den utenfor verkstedet, så været er på plass.
Ellers tok det ikke lang tid å bli frelst, syncro er jo faktisk så overlegent som mange vil ha det til. Gleder meg til å virkelig få satt den på prøve på fjellturer utover vinteren. Til min store glede fant jeg i går ut at den også helt fint går inn i garasjen, og det med de vinterdekka jeg hadde liggende - praktisk!
rapidspeed wrote:diesel el.? syns jeg så spake til kaldstart på ett av bildene eller var det synsbedrag?
Er nok den utrolig spreke 1.6TD dette her ja. Kunne nok godt tenke meg en TDK, men jeg gidder ikke å satse på noen større prosjekter så lenge ting virker som det skal. Og motoren er egentlig god som bare det, hvis du bare ser på teknisk stand og ikke ytelsen den ble levert med fra fabrikken
rapidspeed wrote:diesel el.? syns jeg så spake til kaldstart på ett av bildene eller var det synsbedrag?
Er nok den utrolig spreke 1.6TD dette her ja. Kunne nok godt tenke meg en TDK, men jeg gidder ikke å satse på noen større prosjekter så lenge ting virker som det skal. Og motoren er egentlig god som bare det, hvis du bare ser på teknisk stand og ikke ytelsen den ble levert med fra fabrikken
ta deg en tur hit skal jeg stille pumpa di.. blir en helt anna bil...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
På tide med litt skikkelig lys også! Men det er et eller annet som ikke stemmer. Får den i midten til å fungere, men de to på sidene vil ikke, da går bare sikringen, selv om jeg kobler de på releet alene som den i midten. På den forrige bilen fungerte de jo som de skulle... Får prøve med nytt mot når jeg er litt mer våken en i går kveld...
lei meg på dine vegner...=(.....
Fa.n......Skjer vel stort sett berre i Oslo.... =(
Biler: høg byttefrekvens på bil eg?
Siste år:
95 modell Vw transporter...
90 modell Subarusyncro "Krøvel Velle" Frå Velle i ValleVoll solgt
94 modell Vw Caravelle 2,4 D "Monar"
90 modell Caravelle C "Gunnar"
Det finns f***skap over alt, men litt lettere å være litt mer annonymt i tett bebygd strøk/Oslo sikkert...Leit å høre...ikke noe god følelse...Du fikk ikke noen bilder av f***skapet da på overvåkningen...?
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.
Har ringt og sjekket saken, de skulle se om de kunne bekrefte om de hadde filmet dem. Er bare politiet som kan hente ut slik video, og det gjør de normalt ikke i så uviktige saker som tyveri...
ja..gjelder ikke å har for stor forventninger ift politi..spesielt ikke nå når såpass mange stakkarer er 'sykmeldt'..!! Du får ha lykke til med denne saken...det er noe d**tt å måtte bruker tid og krefter på dette ...håper du får ordner med vindu idag .....Jeg kjører Østerdalen - Oslo idag..reiser om en time eller to nå...ikke mye hjelp til deg men kan plukkeopp evt vindu til deg hvis det er noen på denne strekningen som har.... sender mobilnr mitt på p.m itilfelle du trenger det...
Nick.
VW Mjøsa.
NT2K.
1990 Syncro Doka 1,9 m-Tdi
1990 1,9 Tdi Trufa Coach
2000 Land Rover Discovery II Td5.
Ford 4000
TLF 91785288.