Diffbrems
Diffbrems
Noen som vet om diffbrems noen gang ble levert sammen med automatgear på en T3? Har en brosjyre ifra 87 som sier at dette ikke kunne leveres, men vet jo ikke om det fysisk er mulig og kombinere dette. Eventuellt har noen prøvd å bruke en diffsperre ifra en syncro i en automat.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Dette går ikke. Har prøvd... Det er store fysiske forskjeller ute og går. Delene kan kombineres i diffen, men diff med sperre/brems tar mere plass enn den vanlige diffen, og huset blir da for lite.
Det mangler 5-7 cm i husets bredde for at det skal gå. Opplagringa for flenser etc er også gjort på annen måte.
Jeg arbeider i mitt hode med en ide om å få laget meg ett nytt diffhus som har plass til dette. Huset er rimelig enkelt og det burde ikke være noe hokuspokus for en som kan maskinere. Det kan ikke jeg...og det er nok schwindyrt å få noen til å gjøre det.
Det mangler 5-7 cm i husets bredde for at det skal gå. Opplagringa for flenser etc er også gjort på annen måte.
Jeg arbeider i mitt hode med en ide om å få laget meg ett nytt diffhus som har plass til dette. Huset er rimelig enkelt og det burde ikke være noe hokuspokus for en som kan maskinere. Det kan ikke jeg...og det er nok schwindyrt å få noen til å gjøre det.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter