Jejejejeje, venter på lik linje med meg på bilder - husk at tilgang til interwebben er ikke like enkelt for dem av oss som bruker Telenors mobile "bred"bånd...

Nesten først på kaia i Göteborg, ikke glem at Kielferga derfra koster 50% av hva den koster fra Hjortneskaia !

Jaggu ! Der ligger Stena Scandinavica og bare venter ! Litt odd med tanke på løsninger med heis/trapp for å komme seg fra dekk 10 som jeg bodde på (begge veier) til f.eks bildekk eller resteauranter etc, men hva f gjør vel det når man har allverdens med tid å ta av

Dæsken, det var etpar folk som skulle snike rundt bilen min da jeg var på dass - lurer på om de eller andre gjorde det samme da jeg sov ?? Jaja, ene av dem parkerte ved siden av meg i båten og sa på svært gebrokkent tysk (tüsk) "I have one just like that, a '86-model with the same tyres on" (BF/Goodrich)

Joda, alle borna i Ollenbusch har det bra - dette er Øst-Tyskland

Her ser man da én av huseiers kjøretøy og Vidvandre stående i bakgården til hans hus. Hagen er mer som en park å regne, og det er vel naturlig når man drar inn omlag 40 mill euro p.a ? Jeg ville tro jeg gjorde det samme. Vel og merke er huset bygd av hans far så det Carsten, som jeg bodde i bakgården hos, har gjort er kun vedlikehold. Steike fin tomt, med tilbehør

Tro meg, jeg har sett huset/hovedgården

Artige ventiler, ikke heeeeelt sikker på hvor de leder hen - vurderte slike engang på Tyskerbrakka men da jeg forsto at forskjermen var en av to skjermer/plater mellom verden utenfor og motorrommet så droppa jeg det. Får spørre hva løsninga går ut på, en vakker dag.

Hovedforskjellen mellom Multivan INTRO og California Coach ? Taklampa kom godt med, jaffal.

Hylla Carl Otto gjerne ville ha i Multivanutførelse, kanskje ikke i brunt ?

Hehe, også til korrigering

Hel gjeng med Bulli fantasten, som de sa. Alls goed, som jeg sa det.

Alex m/fælge sin Multivan Atlantis til høyre, bak fotografen nok en Atlantis - meget trivelige Multivans vi vel ikke fikk hit ? Synd.

Papa Bear og Big Bear

Just Campers har dem, snart har jeg en sånn en og snart har ex.svigers en sånn en - duk som henges på bakre øvre hjørnet av sørene og over frontruta

Papa Bear før heving

Anton og Gabi sin Transporter Syncro med splitdører og høyt tak

Klar for det meste !

Langtur er langtur er langtur - snittverbrauch er på 0.9 pr mil. Da snakker vi hovedsaklig Autobahn 7 og omlag 115 km/t hela vägen.

Yepsi, pepsi - langtur er fin-fine greier. Alt jeg må gjøre nå er i haie til meg vognfører 2'er så blir ting enda bedre