EDIT - for også å ha besvart latsabbers undring om dette "nye" fenomen, kan jeg røpe statshemmeligheten om at jeg personlig har fått moderasjon på alt fra 40% avslag (én konkret del) til mer vanlig 25 - 18 % for resterende deler jeg noen sinne har handla hos Harald A Møllers delepushere. Mener å huske at også andre har gode opplevelser så vel som mindre gode opplevelser fra f.eks Harald A. Møllers delepushere.
Jeg ble engang i tiden fortalt at Meca skulle også ha moderasjon for "oss" og opplevde den første gangen jeg var innom. De påfølgende tre gangene jeg gadd stikke innom samme Meca så "hadde de aaaaaldrihihih! hatt slik moderasjon" og jeg tok mine penger andre steder.
Mekonomen har også VACN-moderasjon, bare man treffer dem som har kunnskap nok til eget firma (Mekonomen, altså) men jeg opplevde bedre fordeler på å gå i grønt på Mekonomen Elverum.
Av andre delepushere jeg har vært innom, blir det småtteri å nevne men VACNs moderasjon pleier vel å ligge opp til 25%. Noen sier at å mase på personelmedarbeiderne gir resultat, jeg sier det gir trenering av egen sak og den som maser må vente lengre - står man ved disken og er breial uten at man har et kjent ansikt, får man null igjen for denslags.
Dengang jeg fikk 40% avslag sto jeg hos den ene Møllersjappa jeg hadde pleid bruke i årevis, og jeg hadde en lang "track record" på kjøp av deler der i tillegg til servicer og EU-kontroller der. De skal ikke behøve å krype for kundemassen men det er gjerne greit om de heller ikke skremmer vekk kundemassen og jeg har tidvis lurt på hva intensjonen bak svar også Møllers folk har avlevert