Hei,
takk for et veldig bra forum, brukte det en god del ifm. valg av type Caravelle. Endte opp med en 1996 (eller er det 1997?) T4 VR6, Buss nr. 5, så langt er jeg svært godt fornøyd!
Beltet til venstre forsete henger seg av og til opp, og må lirkes/lures før det spoler inn igjen. Er det noen som vet om det er samme type belte i dette setet som f.eks. den bakre seteraden? Isåfall hadde jeg tenkt å bytte om slik at jeg får et mer stabilt belte foran. Eller er det relativt billig å kjøpe nytt beltesystem til setet foran?
Thomas
Bytte belte til førersete
-
Syncronaut
- -

Det er mulig du får til å bytte belte, men de er ikke like. Det fremre er jo høydejusterbart, og dermed ser det øvre festet noe annerledes ut, jeg vil også tro at lengden er forskjellig...
Jeg skiftet beltet til førersetet for 3 år siden, etter lang tid med lirking og luring for å få det til å rulle seg opp. Det kostet en femhundrelapp i Tyskland den gangen
, så jeg vil tippe på rundt 1500,- her i Norge i dag...
Jeg skiftet beltet til førersetet for 3 år siden, etter lang tid med lirking og luring for å få det til å rulle seg opp. Det kostet en femhundrelapp i Tyskland den gangen
Gorm
går det ikke an å stamme fjæra på belterulla - mins å huske jeg har rota med det engang???
prosjekt multivan
viewtopic.php?f=56&t=30708
viewtopic.php?f=56&t=30708