vibrasjon
Det koster ca 2500-3000 å få balansert akselen, kanskje billigere.
Om noen har vært å skrudd på drivakslene forran bør du nok sjekke at disse er ok/ skrudd fast igjen. Min ene aksel løsnet og falt av(innerst) etter et besøk på et Møller verksted.
Kan også være dårlige drivknuter. Sjekk opp hele transmisjonen forran du, inkl mellomaksel. Biler med 4x4 og uavhengig fjæring forran(ikke fast aksel) har en tendens til å bli utsatt for utslitte frontdrivaksler(oftest det ytterste leddet)
Eskild.
Om noen har vært å skrudd på drivakslene forran bør du nok sjekke at disse er ok/ skrudd fast igjen. Min ene aksel løsnet og falt av(innerst) etter et besøk på et Møller verksted.
Kan også være dårlige drivknuter. Sjekk opp hele transmisjonen forran du, inkl mellomaksel. Biler med 4x4 og uavhengig fjæring forran(ikke fast aksel) har en tendens til å bli utsatt for utslitte frontdrivaksler(oftest det ytterste leddet)
Eskild.
-
Caravelle-Kai
- -

Og det var dagens reklame for et visst merkeverksted?SYNCRO wrote: Om noen har vært å skrudd på drivakslene forran bør du nok sjekke at disse er ok/ skrudd fast igjen. Min ene aksel løsnet og falt av(innerst) etter et besøk på et Møller verksted.
2013 Ford Kuga 2,0 TDCi Powershift - Til salgs!
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.
1999 T4 Caravelle 2,5 tdi
1990 T3 Caravelle Coach 1,6D
1975 VW 1200 Jeans
1974 VW 1200 Jeans (konebil)
Coach-Kameraden og Eksil-Rundlyktgeriljaen.